Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 hallo ik heb een dvd rw gekocht als je daar op brandt kan je het toch weer verwijderen maar bij mij zegt hij dat het een read only file is. Maar als ik dat bij eigenschappen wil weghalen lukt het niet. Reageren
Rullez Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 hallo ik heb een dvd rw gekocht als je daar op brandt kan je het toch weer verwijderen maar bij mij zegt hij dat het een read only file is. Maar als ik dat bij eigenschappen wil weghalen lukt het niet. Daar heb je speciale CDtjes voor nodig. Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 heb ik ook dvd-rw geen dvd-r Reageren
Preddy Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Je kan niet zomaar de bestanden verwijderen vanuit de map. Start je brandprogramma op en zoek daar naar een optie als "DVD wissen" of iets in die geest. Als het goed is maakt die het hele DVD'tje weer voor je schoon. Reageren
Vegeta Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ja er is inderdaad een optie en het is gelukt boven bij bestand ergens die die balk is er eentje waaaronder je kan kiezen om het te verwijderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.