Friend of Zweed Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Ik heb de missie key to her heart wel gehaalt maar nu moet ik een goeie relatie met haar krijgen en dan geeft ze me iets heeeeeel belangrijks maar het probleem is... Ze is er nooit meer, kan iemand me helpen??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Gewoon om het uur langsgaan , en je kunt haar ook gewoon vermoorden ... Of je wilt die vriendin houden :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 okee... bedankt mare, ik doe er echt alles aan, ik heb daar we een halfuur voor haar huis gestaan maar ze komt gewoon nie, nu ben ik oesters aan het zoeken en naar de kapper geweest, andere kleren maar het helpt gewoon nie, toch bedankt, ik blijf er wel weer wachten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 okee... bedankt mare, ik doe er echt alles aan, ik heb daar we een halfuur voor haar huis gestaan maar ze komt gewoon nie, nu ben ik oesters aan het zoeken en naar de kapper geweest, andere kleren maar het helpt gewoon nie, toch bedankt, ik blijf er wel weer wachten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 sorry voor het dubbelposten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Probeer ook anders is andere haren , schoenen enz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 okee... bedankt mare, ik doe er echt alles aan, ik heb daar we een halfuur voor haar huis gestaan maar ze komt gewoon nie, nu ben ik oesters aan het zoeken en naar de kapper geweest, andere kleren maar het helpt gewoon nie, toch bedankt, ik blijf er wel weer wachten Bij mij is ze altijd om 12:00 maar als ze er nooit is moet je even verder gaan met de missies ineens is ze er weer. Ik had dit met Denise. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Bij mij is ze altijd om 12:00 maar als ze er nooit is moet je even verder gaan met de missies ineens is ze er weer. Ik had dit met Denise. Heel erg bedankt, Ik ga nu weer ff proberen doeiiii Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Jep dat mens is er heel weinig, als ze er niet is weer een missie doen en dan weer terugkomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) ik heb precies het zelfde maar ik kan niet effen een andere missie doen want die heb ik allemaal al gedaan alleen die missie na key to her heart nog niet ik heb 2 game dagen voor haar huis gestaan maar ze komt gwn niet!!! <_< Bewerkt: 26 december 2004 door Wesley Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Ik heb denk ik gwoon mazzel dat ze er was :o Heb je andere kleren enz al geprobeert? Of ga naar de sportschool en krijg al je muscle vol Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 IK HEB HET GEHAALT!!!!!!!!! iedereen die me tips hebben gegeven heel erg bedankt want ik kon dat (game) geld wel gebruiken Ik zal nog ff vertellen wat ik heb gedaan heb -Nieuwe kleren gekocht, naar de kapper geweest -oesters gezocht -hele mooie auto zoeken zodat je sex apeal omhoog gaat -Om 12 uur bij haar huis staan met 80 % sex apeal Nogmaals bedankt enne danne ga ik nu ff verder spelen Laterzzz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Feli , je hoeft er niet veel meer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 ik heb het ook net gehaald ik ben met een hunter naar er huis gevlogen heb der hele huis onder vuur genomen tot het helemaal in de hens stond ben uitgestapt ineens was ze er maar ze stapte meteen in het vuur en ging half dood toen heb ik er maar een zetje gegeven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 bij mij zijn ze er bijna altijd om deze tijden 1. Denise Robinson - Get from "Burning Desire" mission in Los Santos. Time available - 16:00 to 06:00 2. Katie Zhan - The Avispa Country Club in San Fierro, practicing T'ai Chi at the edge of the golf course. Time available - 12:00 to 00:00 3. Helena Wankstein - Blueberry, Red County, practicing shooting on top of the Ammunation. Time available - 08:00 to 12:00 and 14:00 to 02:00 4. Michelle Cannes - San Fierro Driving School. Time available - 00:01 to 12:00 5. Barbara Schternvart - El Quebrados, The Sheriff's Parking Lot. Time available - 16:00 to 06:00 6. Millie Perkins - Get from "Key to her Heart" mission in Las Venturas. Time available - 02:00 to 10:00 and 14:00 to 18:00 Iedereen vind CJ op een andere manier leuk: Denise: Doesn’t care Katie Likes: Muscles. Helena Likes: Average. 15 - 25% muscle, 0 - 5% fat. Michelle Likes: Guys with some handles. 20 - 40% muscle, 20 - 50% fat. Barbara Likes: Fatties. 10 - 15% muscle, 60 - 100% fat. Millie Likes: Fast cars and double-sided dildos. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts