Jump to content

Tien weg! RTL 8 komt!


Scarface92

Recommended Posts

Tien

De zender 10 was van John de Mol. De zender heette tot en met 15 december 2006 Talpa.

Op 27 juni was besloten de zender stop te zetten.De reden was matige kijkcijfers.

De succesvolse programma's gaan nu naar RTL8 een nieuwe zender in plaats van Tien(Talpa).

Einde Talpa Dit is het filmpje dat Jaap uit de gouden kooi

de stekker eruit trekt van Tien. Ik vind het niet zo heel erg...De succesvolse programma's komen gewoon naar RTL! :Y

Zoals de Gouden kooi enz.

Wat vinden jullie van de nieuwe zender RTL 8!?

Groeten, GrandTheftTwanO!

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het vooral een goede zet qua voetbal. RTL heeft automatisch de voetbalrechten voor de Eredivisie gekregen, en ze zenden het net zo uit als Studio Sport dat vroeger deed, dus de belangrijkste wedstrijden met de beste clubs van Nederland eerst. Je hoeft dus niet meer helemaal tot het eind te wachten (na ook drie reclames), voordat eindelijk de grote clubs aan het spelen kwamen. Jammer dat RTL ook nog reclames tussendoor heeft, maar dat valt gelukkig dus mee omdat de beste clubs toch eerst komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het prima. Tien was nou niet echt zo heel interresant en RTL vind ik meestal wel leuk. Gisterenmiddag heb ik even de overschakeling gekeken van tien naar RTL8 die om kwart over 5 was. De laatste minuten tien waren reclameminuten en om precies kwart over 5 werd er wat met het beeld geswitched en toen was er RTL8. Gisterenavond om half negen was er ook meteen een leuke film op RTL8; Katie & Leopold. Ze hebben ook dagelijkse series, serie's die iedere (werk)dag om dezelfde tijd op RTL8 komen. Ik denk dat RTL8 een veel groter succes wordt dan tien. Alleen is het jammer dat er veel en vaak reclame is maar dat is tegenwoordig bij alle zenders wel. Het enige wat ik nog wil is mijn RTL8 op mijn digitenne decoder overzetten van kanaal 10 naar kanaal 8 wat helaas nu niet lukt. -_-

Grtz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel triest vindt ik het John de Mol had er zijn geld in gestoken en Talpa viel best wel mee maar jammer de de televisiepubliek er niet voor openstond en nu is het weg. heel jammer ze hadden wel eenm paar goeie series.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het vooral een goede zet qua voetbal. RTL heeft automatisch de voetbalrechten voor de Eredivisie gekregen, en ze zenden het net zo uit als Studio Sport dat vroeger deed, dus de belangrijkste wedstrijden met de beste clubs van Nederland eerst. Je hoeft dus niet meer helemaal tot het eind te wachten (na ook drie reclames), voordat eindelijk de grote clubs aan het spelen kwamen. Jammer dat RTL ook nog reclames tussendoor heeft, maar dat valt gelukkig dus mee omdat de beste clubs toch eerst komen.

IDD ik wil altijd eerst het Ajax nieuws zien en dan wat de grootse "bedreigingen" voor Ajax hebben gespeeld(Boeren, Kakkerlakken en Alkmaarders). Goede zet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het vooral een goede zet qua voetbal. RTL heeft automatisch de voetbalrechten voor de Eredivisie gekregen, en ze zenden het net zo uit als Studio Sport dat vroeger deed, dus de belangrijkste wedstrijden met de beste clubs van Nederland eerst. Je hoeft dus niet meer helemaal tot het eind te wachten (na ook drie reclames), voordat eindelijk de grote clubs aan het spelen kwamen. Jammer dat RTL ook nog reclames tussendoor heeft, maar dat valt gelukkig dus mee omdat de beste clubs toch eerst komen.

IDD ik wil altijd eerst het Ajax nieuws zien en dan wat de grootse "bedreigingen" voor Ajax hebben gespeeld(Boeren, Kakkerlakken en Alkmaarders). Goede zet!

Als ze de grootste clubs laaten zien dan komt Ajax dus helemaal niet op tv. :puh:

Maar ik vind het niet zo erg dat Tien/Talpa weg is. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik keek echt nooit naar Tien/Talpa. Alle programma's waren waardeloos. Dus als RTL8 programma's van Tien overneemt ga ik ze toch niet kijken. Verder zijn het gewoon programma's die eerst op RTL 4,5,7 kwamen die ze nu verspreiden over 4 zenders. In mijn ogen wil dat zeggen dat de overige plaats wordt ingevuld door nóg meer reclame, homeshopping of belspellen. Het maakt me dus geen zak uit, ik kijk er toch weinig naar. Dan ga ik toch liever voor Comedy Central en TMF ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het vooral een goede zet qua voetbal. RTL heeft automatisch de voetbalrechten voor de Eredivisie gekregen, en ze zenden het net zo uit als Studio Sport dat vroeger deed, dus de belangrijkste wedstrijden met de beste clubs van Nederland eerst. Je hoeft dus niet meer helemaal tot het eind te wachten (na ook drie reclames), voordat eindelijk de grote clubs aan het spelen kwamen. Jammer dat RTL ook nog reclames tussendoor heeft, maar dat valt gelukkig dus mee omdat de beste clubs toch eerst komen.

IDD ik wil altijd eerst het Ajax nieuws zien en dan wat de grootse "bedreigingen" voor Ajax hebben gespeeld(Boeren, Kakkerlakken en Alkmaarders). Goede zet!

Als ze de grootste clubs laaten zien dan komt Ajax dus helemaal niet op tv. :puh:

Maar ik vind het niet zo erg dat Tien/Talpa weg is. :bier:

Het is toevallig wel de club met het grootste budget van Nederland dus een klein amateurclubje kan je het niet echt noemen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we de voetbaldiscussies in ´t Sport Forum houden...? :D

Ikzelf heb er geen problemen mee dat Talpa/Tien vervangen wordt door RTL 8. Dat veel mensen Talpa/Tien hebben geboycot omdat John de Mol enkel met geld een goede zender probeerde te maken vond ik nogal belachelijk: Als de programma's goed zijn, dan kijk je toch gewoon ongeacht welke zender 't is? Ik heb dan ook gewoon de Eredivisiewedstrijden gekeken, Expeditie Robinson en nog enkele programma's die gewoon erg leuk waren.

Dat die programma's nu op RTL 8 (of een andere RTL) komen vind ik prima, zolang ik m'n favoriete programma's maar gewoon kan blijven kijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

RTL 8 kijk ik niet echt.

Ik vind wel leuk dat Wilfredje terug is bij Johannetje bij Voetbal Insite.

RTL 8 is toch meer soapjes, Winfrey's en Dr. Phil.

Talpa/Tien hield zich niet aan de volgorde in de Wedstrijden die ze zeiden in het begin.

RTL tot nu toe wel

Link to comment
Delen op andere websites

Vond Talpa maar een schijt zender! :puh: En RTL 8 heb ik nog niet gezien (Bij ons Staan nog gewoon die tien stipjes links bovenin van Talpa/Tien) Maar ik vind RTL 7 wel tha bomb en die andere zendens zijn mij ook best (Comedy Central :dans: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er wel blij mee.

Talpa was echt een rot zender met alleen maar stomme reality tv, belspelletjes en home shopping zooi.

Dus programma`s waar bijna iedereen zich dood aan ergert :kots:

Het enige programma wat ik nog leuk vond was de leukste thuisvideo`s. Maar dat moest dus ook verpest worden toen ze die nieuwe presentatrise het programma lieten doen. :ch:

Die muts had de humor van een stapel stenen.

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...