Jump to content

Stuntman: Ignition

Recommended Posts

Geplaatst:

Stuntman: Ignition gooit spelers in de rol van een Hollywood stuntrijder en daagt hen uit om de meest mooie en gevaarlijke stunts uit te voeren. Je kunt je vaardigheden laten zien in een verscheidenheid van big-budget actiefilms, reclameopnames en toernooien terwijl je in meer dan 25 unieke voertuigen (exotische sportwagens, motoren en hovercraft) rijdt.

Tijdens de opnames krijg je opdrachten van de regisseur. Je moet over schansen springen, door gebouwen racen, objecten laten ontploffen, tegen andere auto's aanrammen en andere halsbrekende toeren uithalen. Vaak moet je vele verschillende stunts doen tijdens één enkel shot. Fouten maken wordt daarbij niet getolereerd door de regisseur.

Schreenhots

Special

Trailer

Imperessie

Ik vind hem er erg vet uit zien. Ik heb het eerste deel ook. Hij is erg pittig. Maar gerust een leuk spel. :Y Ik wacht met smart op het 2e deel.
Geplaatst:

Lijkt me wel een leuk spel, is een keertje een ander genre dan alleenmaar shooters :D Alleen komt ie ook voor de PC of is dat nog niet bekend? Heb namelijk geen PS2/3 :N

Geplaatst:
Lijkt me wel een leuk spel, is een keertje een ander genre dan alleenmaar shooters :D Alleen komt ie ook voor de PC of is dat nog niet bekend? Heb namelijk geen PS2/3 :N

In de Release lijst had ik gezien PS2 en XBOX 360...

Geplaatst:

Hij komt alleen uit voor de PS2, Xbox 360 en de PS3. Voor de PS3 is die een paar maanden uitgesteld. Voor de PC komt die dus niet uit.

Geplaatst:

Een super game!,Alleen jammer dat ze hem niet op de PC uit laat komen...Hierdoor verliezen ze veel klanten want nog weinig mensen hebben een ps3!

Geplaatst:
Een super game!,Alleen jammer dat ze hem niet op de PC uit laat komen...Hierdoor verliezen ze veel klanten want nog weinig mensen hebben een ps3!

Maar veel mensen hebben wel een PS2 of een Xbox 360. Overigens stijgt het aantal PS3 bezitters redelijk vlot. Dus op lange termijn zie ik nog geen probleem met dit.

Geplaatst:

Maar veel mensen hebben wel een PS2 of een Xbox 360. Overigens stijgt het aantal PS3 bezitters redelijk vlot. Dus op lange termijn zie ik nog geen probleem met dit.

Maar ik denk dat het op de PS2 of de Xbox 360 slechte graphics zijn dit was ook bij Test Drive Unlimited,Daarom kozen veel mensen de PC omdat de graphics daarvoor gewoon veel beter zijn!

Geplaatst: (bewerkt)

Maar ik denk dat het op de PS2 of de Xbox 360 slechte graphics zijn dit was ook bij Test Drive Unlimited,Daarom kozen veel mensen de PC omdat de graphics daarvoor gewoon veel beter zijn!

De graphics liggen aan de ontwikkelaar. De 360 en de PS3 kunnen gelijk staan aan graphics van de PC. Zolang ze er maar genoeg tijd aan besteden. Trouwens, een PS2 met een Xbox 360 vergelijken is als een Lada met een Porsche.. daar zit teveel verschil tussen. Overigens was bij Test Drive Unlimited de PC versie wat later uitgebracht en in die tussentijd konden ze wat meer tijd in de graphics steken. Maar dat mag je ook wel verwachten als je een spel een half jaar later voor een platform uitbrengt.

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst: (bewerkt)

Het 1e deel die al heel oud is, vond ik super. Die stunts waren heel erg vet, en je had heel veel coole auto's. En de Carreer-Mode is niet zo makkelijk, en op het laats was het echt een uitdaging om 100% te halen voor je stunts te halen.

Op het nieuwe deel kijk ik heel erg naar uit!

Bewerkt: door Racingfreak
  • 1 maand later...
Geplaatst:

sorry voor de bumb.

Maar dit spel is nu dus uit, heeft iemand dit spel? en kan iemand mij deze aanraden of zegt er iemand van, ik vond stuntman ignition niet zo leuk. ik zou hem dan op de ps3 willen kopen.

Ik heb de demo gespeelt en ik vond het allemaal wel vet, maar ik wil graag nog even weten wat de mensen ervan vinden die hem al hebben.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Ik vond de demo op de ps3 store niet zo leuk. Heb het nog maar weinig gespeelt, misschien wel omdat ik er gek van werdt dat je de scene de hele tijd opnieuw moet doen als je kleine foutjes maakt.

Te frustrerend voor mij :7

Geplaatst:

nou ja, ik vond het wel een leuk spel, maar ik denk niet dat ik hem koop, ik heb bijna m'n HDTV bij elkaar gespaard en ik ga voor assasins creed, uncharted drake's fortune en Call of duty 4 enzo :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Ik vond de demo op de ps3 store niet zo leuk. Heb het nog maar weinig gespeelt, misschien wel omdat ik er gek van werdt dat je de scene de hele tijd opnieuw moet doen als je kleine foutjes maakt.

Te frustrerend voor mij :7

Precies hetzelfde hier, vond het na een half uur al niet leuk meer om te spelen, dat spel zou ik noooit kopen.

Geplaatst:

ik heb hem leuk spel, maar je hebt de career snel uitgespeeld ( niet alles 5 * dan wel alles 4*, maar anyway alles gedaan )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...