thug Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 de graphics konden beter heb ik gehoort ik heb alleen de ps2 demo versie gespeeld Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik heb nu de demo op de ps3 gespeeld. Ik vond het wel redelijk. De Graphics waren niet van een hoog niveau maar het zag er wel actie vol uit. De gameplay zelf was ook wel redelijk. Reageren
Black Force Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik heb het spel, ik kan je vertellen dat het gewoon een goed spel is, de grafics spatten niet van het scherm, en het is ook geen SUPERGOED spel ofzo, maar het is gewoon leuk om te spelen en zal dus rond de 7 scoren bij mij, ruim voldoende dus. Greetz, Black Force Reageren
tjoef Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 *bump* Sorry voor de bump, maar ik had een vraagje over de "build you own stunt arena"(of zoiets). Hoe selecteer je een auto om te gaan rijden als je arena af is . Ik krijg nooit een keuzemenu'tje te zien, het start gewoon. en dan moet ik met die auto met z'n zwaailicht gaan rijden, maar ik zou eens een andere willen. En wanneer krijg je andere "props", want ik heb al veel stunts gedaan, maar ik krijg er maar soms nieuwe. Reageren
Suburban Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 ik dacht dat er in zo'n menutje ( dacht als je op start drukt ) staat ergens select car, ik kan het nog niet nakijken ik heb hem uitgeleend aan iemand, ik kijk wel een keer voor je props krijg je bij 3 sterren, auto's ook Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 ik speel nooit op ez mode dat is saai.Dan vind ik er niks meer aan.Maar het blijft gwn een goed spel minder frustratie dan de eerste stuntman. Reageren
game~skater Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 het is zeker een vet spel, maar wel pittig en nu heb ik heel de tijd het zinnetje " 3, 2, 1, ACTION!" in mijn kop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.