Jump to content

Stuntman: Ignition

Recommended Posts

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb nu de demo op de ps3 gespeeld. Ik vond het wel redelijk. De Graphics waren niet van een hoog niveau maar het zag er wel actie vol uit. De gameplay zelf was ook wel redelijk. :D

Geplaatst:

Ik heb het spel, ik kan je vertellen dat het gewoon een goed spel is, de grafics spatten niet van het scherm, en het is ook geen SUPERGOED spel ofzo, maar het is gewoon leuk om te spelen en zal dus rond de 7 scoren bij mij, ruim voldoende dus.

Greetz,

Black Force

• 1 maand later...
Geplaatst:

*bump*

Sorry voor de bump, maar ik had een vraagje over de "build you own stunt arena"(of zoiets). Hoe selecteer je een auto om te gaan rijden als je arena af is :? . Ik krijg nooit een keuzemenu'tje te zien, het start gewoon. en dan moet ik met die auto met z'n zwaailicht gaan rijden, maar ik zou eens een andere willen.

En wanneer krijg je andere "props", want ik heb al veel stunts gedaan, maar ik krijg er maar soms nieuwe.

Geplaatst:

ik dacht dat er in zo'n menutje ( dacht als je op start drukt ) staat ergens select car, ik kan het nog niet nakijken ik heb hem uitgeleend aan iemand, ik kijk wel een keer voor je

props krijg je bij 3 sterren, auto's ook ;)

Geplaatst:

ik speel nooit op ez mode dat is saai.Dan vind ik er niks meer aan.Maar het blijft gwn een goed spel minder frustratie dan de eerste stuntman.

Geplaatst:

het is zeker een vet spel,

maar wel pittig

en nu heb ik heel de tijd het zinnetje " 3, 2, 1, ACTION!" in mijn kop :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...