salmonella Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 ik heb gtat voor vc gedownload maar als ik naar internetplay ga staan er geen servers in het vak,terwijl er onder staat serverlijst sucsesvol gedownload.wie kan mij hiermee helpen? Groeten Abe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 ik heb gtat voor vc gedownload maar als ik naar internetplay ga staan er geen servers in het vak,terwijl er onder staat serverlijst sucsesvol gedownload.wie kan mij hiermee helpen?Groeten Abe Misschien moet je je firewall uitzetten? Of je virus scanner toegang laten geven voor GTAT tot internet. Als je dit hebt geprobeerd en het lukt niet horen we het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
salmonella Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 sorry,maar dan staan er nog steeds geen servers. Groeten Abe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Ja dat klopt ik heb zelf hier tuis ook heel veel gedownloaden spellen liggen en dan kan je ook niet online. Met gedownloaden spellen kun je niet online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
salmonella Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Ja dat klopt ik heb zelf hier tuis ook heel veel gedownloaden spellen liggen en dan kan je ook niet online.Met gedownloaden spellen kun je niet online. ja dat klopt maar ik heb hier een orginele vc en een mod die niet werkt,(gtat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Ok heb je misschien een crack gebruikt ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Ja dat klopt ik heb zelf hier tuis ook heel veel gedownloaden spellen liggen en dan kan je ook niet online.Met gedownloaden spellen kun je niet online. ja dat klopt maar ik heb hier een orginele vc en een mod die niet werkt,(gtat) Misschien helpt het om naar de map te gaan waar je GTAT geinstaleerd heb (de VC map toch?) en dan rechtermuisknop op de exe--> Eigenschappen en dan staat er misschien dat sommige functies geblokkeert zijn en dan moet je Niet Blokkeren kiezen of iets dergelijks. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb het even voor je opgezocht, en ik geloof dat er helemaal geen servers zijn. Tenminste, daar ga ik vanuit na het zien van deze pagina. Edit: Als je toch online wilt spelen, kan ik je VC:MP aanraden. Die werkt bij mij prima Bewerkt: 20 augustus 2007 door ...:::David:::... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
salmonella Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb het even voor je opgezocht, en ik geloof dat er helemaal geen servers zijn. Tenminste, daar ga ik vanuit na het zien van deze pagina.Edit: Als je toch online wilt spelen, kan ik je VC:MP aanraden. Die werkt bij mij prima bedoel je mta?die werkt bij mij ja alleen daar is het beeld zo slecht.Maar tog is het gek dat er geen servers zijn voor gtat 0.5e,waarom zouden ze het dan uberhaupt op het net zetten P.S.alleen mta 0.5 werkt bij mij bij de anderen staan geen servers Bewerkt: 20 augustus 2007 door salmonella Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Nee, geen MTA, maar VC:MP, die je hier kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
salmonella Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Nee, geen MTA, maar VC:MP, die je hier kan vinden. oh ok ik heb er nog nooit van gehoord maar goed wil je mijn msn ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.