Jump to content

Wapens modden in Vice City

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik ben nog maar net begonnen met modden en ik weet al hoe ik skins in het spel kan zetten en auto's begint ook al aardig te lukken.

Maar nu is mijn vraag:

Hoe zet je wapens in het spel?

Alvast bedankt!!

(ik hoop op een snelle reactie ;) )

Geplaatst:

Eigenlijk gewoon op dezelfde manier als voertuigen. Ook een wapen bestaat uit een '.dff' en een '.txd' bestand, net zo als een voertuig. Het enige wat jij dus hoeft te doen is deze '.dff' en '.txd' vervangen. Dat wil dus zeggen, de originele uit je GTA3.img halen door middel van de IMG Tool en dan de nieuwe er weer voor in de plaats brengen. Ik neem aan dat je dit onder de knie hebt, aangezien je al weet hoe je een voertuig installeert. Dit is lekker makkelijk dus, want het gaat op precies dezelfde manier. Veel succes! :)

Geplaatst:
Eigenlijk gewoon op dezelfde manier als voertuigen. Ook een wapen bestaat uit een '.dff' en een '.txd' bestand, net zo als een voertuig. Het enige wat jij dus hoeft te doen is deze '.dff' en '.txd' vervangen. Dat wil dus zeggen, de originele uit je GTA3.img halen door middel van de IMG Tool en dan de nieuwe er weer voor in de plaats brengen. Ik neem aan dat je dit onder de knie hebt, aangezien je al weet hoe je een voertuig installeert. Dit is lekker makkelijk dus, want het gaat op precies dezelfde manier. Veel succes! :)

Bedankt voor de snelle en duidelijke uitleg!!

Als ik dit eenmaal onder de knie heb ga ik ook proberen om gebouwen te modden ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...