Lantyz Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Gewoon volhouden; het wordt nu wat rustiger. Ik ben hem nu aan het downloaden, over een half uurtje heb ik hem binnen. (heb GTA2 al als originele versie, daar niet van, maar als echte die-hard GTA2 fan...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinKs Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Khoef hem niet te downe ! (H) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Jep ben hem nu ook aan het downen :-) Kijk adnesr eens of je via deze pagina hem kunt downloaden als het nie lukt : http://63.236.94.185/classics/gta2/eula.php Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) Lol, daar betaalde je vroeger best veel voor, en nu is het gratis! Wel leuk btw, die oude ben ik kwijt EDIT: Voeren jullie je egte naam enz. in? Bewerkt: 22 februari 2005 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos2 Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Ja ik ben het nu al 1 week aan het proberen , zeik , rockstar koop eens een fatsoenlijk 100mbit pipe line..Freek LOL, alsof ze dat niet hebben.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 wat moet je bij zip invullen en ik woon in nederland dus wat moet ik bij state invullen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 Dit si niet noodzakelijk om in te vullen dacht ik, maar als je per sé iets wilt invullen kun je natuurlijk de Nederlandse varianten van Zip en staat nemen: postcode en provincie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA:SA.Roon Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 lol ik heb overal een . in gevult ghehe maar ik heb hem gedownload:) wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Naahw .. kvind drie euro niet veeel ? Heb je er 3 euro voor betaalt Dat zou ik er niet voor over hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Zou je geen €3,- over hebben voor het meest beste en baanbrekenste spel dat ooit gemaakt is :blink: Damn.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Zou je geen €3,- over hebben voor het meest beste en baanbrekenste spel dat ooit gemaakt is :blink: Damn.. <_< ja dat is raar het beste spel van die tijd nu voor MAAR drie euro en nog te veel toen betaalde je er 100 gulden voor dat is zo'n 45 euro dat heb ik er best voor over hoor maar ik heb hem al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 ja dat is raarhet beste spel van die tijd nu voor MAAR drie euro en nog te veel toen betaalde je er 100 gulden voor dat is zo'n 45 euro dat heb ik er best voor over hoor maar ik heb hem al Nou 100 gulden is een tikkeltje overdreven. :lol: Spellen waren toen nog niet zo duur om te maken. Maar ik zag vandaag ook liggen voor 2 euro op de rommelmarkt. Dus ik heb hem meegenomen. Ik heb hem net ff zitten spelen. Wel weer leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 ja dat is raarhet beste spel van die tijd nu voor MAAR drie euro en nog te veel toen betaalde je er 100 gulden voor dat is zo'n 45 euro dat heb ik er best voor over hoor maar ik heb hem al Nou 100 gulden is een tikkeltje overdreven. :lol: Spellen waren toen nog niet zo duur om te maken. Maar ik zag vandaag ook liggen voor 2 euro op de rommelmarkt. Dus ik heb hem meegenomen. Ik heb hem net ff zitten spelen. Wel weer leuk. Iemand is in de war met het € tekentje, toen die uitkwam was hij namelijk maar 45 GULDEN Ik heb hem trouwens nog helemaal orgineel met boekje en al **PROUD** :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juiced Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 ik vind gta 1 gta londen en gta 2 dus egt stom <_< kheb liever 3d:D :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 ik vind gta 1 gta londen en gta 2 dus egt stom <_< kheb liever 3d:D :lol: Grand Theft Auto, Grand Theft Auto London en GTA2 zijn allemaal 3D, je bedoelt waarschijnlijk dat je 3th Person View heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.