Chi Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 ik vind gta 1 gta londen en gta 2 dus egt stom <_< kheb liever 3d:D :lol: Grand Theft Auto, Grand Theft Auto London en GTA2 zijn allemaal 3D, je bedoelt waarschijnlijk dat je 3th Person View heb GTA en GTA 2 zijn niet 3D. Het oogt 3D, maar het zijn sprites. En sprites zijn 2D. Bovendien is het een Top-Down view, en geen 3th Person View. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 3D is dat je niet alleen maar links en rechts kan maar ook naar onder en boven. Wat een inteligentie voor iemand van 10 jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Sorry voor de enorme bump maar als ik hem probeer te downloaden dan krijg ik een pagina met een link naar de privacy policy. Heeft iemand een andere manier om hem te dowloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Vink I agree aan en klik dan op submit Bewerkt: 22 oktober 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Vink I agree aan en klik dan op submit Dat staat nergens. :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Makkelijke manier: Link naar zip bestand (geen troep invullen): GTA2INSTALLER.zip (Voor de liefhebbers van GTA1, hier de link: GTAINSTALLER.zip) Bewerkt: 22 oktober 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Daar krijg ik juist die foutmelding bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 maak eens een screen van die foutmelding ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 De privacy policy link zie je dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Ik denk dat ik het begrijp, volgens mij heb je een te lage leeftijd in gevoerd. (minimaal 18 ofzo). Typ een hogere leeftijd in het vak Age. Of je hebt bij ZIP geen cijfer in gevuld. Check dat ff. Bewerkt: 22 oktober 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Ja, thnx. Wel logisch eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Veel speelplezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 wel vet, k wou gta 2 al een tijdje hebbe is het wel de hele versie ofniet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Ja, het is het hele spel. GTA en GTA2 zijn al zeker van in 2003 gratis te downloaden op de site van Rockstar. http://www.rockstargames.com/classics/ Bewerkt: 22 november 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 Ik heb 2 vragen: Ruurd hoe moet dat bij Windows 2000? Is de versie van GTA op Rockstargames classics de USA versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.