San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 GTA2 kun je op dit moment niet downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 Ik heb hem net gedownload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Soms kan het zijn dat er veel wordt gedownload en dat de server dus een beetje overbelast wordt. Om dat te voorkomen, laten ze maar een bepaald aantal downloads toe... In het begin dat de GTA's te downloaden waren, waren er sommige mensen die 1/2 maanden moesten wachten. Bewerkt: 22 november 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Ik heb 2 vragen:Ruurd hoe moet dat bij Windows 2000? Is de versie van GTA op Rockstargames classics de USA versie? Hetzelfde als je met 95/98 ook kunt, Windows 2000 staat er bij mij wel bij, gewoon aanklikken en op toepassen klikken. Zie plaatje: Op vraag 2 heb ik geen antwoord, sorry. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 22 november 2005 door ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 Bij mij staat dat er niet, kijk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 Vreemd, je hebt ook Windows 98 of niet? Je hebt alles wat '98 heeft, zo ziet jou'n plaatje (post hierboven) er wel uit. Ik heb zelf ook '98 en XP (op 2 pc's) dus ik zal even voor je kijjken. Momentje. Ruurd31.. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Misschien bedoelt ie hoe je de compatibiliteit (ofzo)modus in Windows 2000 kunt gebruiken. Dus Lance Dance: Heb je XP? EDIT: Bij mij kan het wel in Windows XP: Bewerkt: 23 november 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Vreemd, je hebt ook Windows 98 of niet? Dus Lance Dance: Heb je XP? hoe moet dat bij Windows 2000? Ik heb in een grijs verleden ook Windows 2000 gebruikt, en ik heb GTA2 daarop nooit aan de praat gekregen. Één van de nadelen van Windows 2000. Of het wel met GTA wel mogelijk is zou ik niet weten. Op je tweede vraag: De GTA's van Rockstar Classics zijn de Europese versies. Verder zitten we hier in het Grand Theft Auto forum, ik verplaats de offtopic posts naar GTA2. --posts moved-- Bewerkt: 23 november 2005 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Aangezien je niet mag topicbumpen, een nieuw topic. Voor iedereen die fan is van GTA II (groot gelijk!) was het vorig jaar juigen, want je kon GTA II downloaden. Maar in 75% van de gevallen startte de download niet, vandaar deze tip. Als je nu je gegevens intypt en op submit klikt, begint hij ONMIDDELLIJK te downloaden, want de grote rush is voorbij! Die URL zal ik hier nog zetten. Blu3ice Bewerkt: 4 januari 2006 door ammunation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Nu moet je hem downloaden, de grote rush is voorbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daedalus Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Natuurlijk mag je wel bumpen, als je maar iets echt zinnigs te melden hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Met ander woorden: --topic merged-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) @ Dat windows 98 gedoe. Je hebt twee versies van 98. Windows 98/Windows 98 Second Edition. Tussen die twee zit er een verschil. Op 1 ervan werkt GTA2 niet. Ik denk Windows 98. Want ik heb Al alle windowsen gehad. En bij mij werkte het niet op Windows 98. De gewone versie. Ik kan ook wel mis zijn. Maar volgens mij heeft het er iets met te maken. En als je het op Windows 2000 wilt spelen moet je normaal Service Pack 4 Inbezit hebben. Dan moet die het doen. EDIT: Als je windows xp hebt, vink je gewoon de compaltibliteit van windows 2000 aan. Greetz Matiscus Bewerkt: 5 januari 2006 door Matiscus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lakser_u Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Eigenlijk alleen de leeftijd Je moet boven de 18 zijn, maar dat ben ik niet. Ik heb misschien ook wel 'typfoutjes' () toegevoegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Jullie zijn niet de enigste hier, ik heb het zelf ook gedaan. Anders kon ik hem ook niet downloaden. En ze kunnen dat toch niet natrekken. Dus je moet je ook geen zorgen maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.