need my speed Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Ik had als leeftijd iets in de 40, en e-mail was ook..Raar (zoiets was het: hackerdehack@ikhackjullienu.com)...ook was mijn echte naam iets van Piet Gerrit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimh Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Cker vet dat ze nu te downen zijn Ga het vanmiddag gelijk doen, ik had vroeger tenslotte dagen plezier met GTA 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 damn staat al ongeveer 2 jaar op die site,, al vanaf de release van gta sa... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 damn staat al ongeveer 2 jaar op die site,, al vanaf de release van gta sa... De eerste poat is daarom ook op 25 Dec 2004 gepost... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Ik ben een van de gelukkige die GTA 1 & 2 nog op de originele CD heeft, en hem werkend heeft op XP. Ik vind dit nog steeds aanraders aangezien ze toch de "echte" GTA's zijn. Wel leuk dat ze nu ook 3D zijn, maar deze mogen ook zeker niet vergeten worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 ik doe maar niet hoor want ik sie dat juliie er so lang mee besig sijn geweeest ... maar hoe komt dat dan dat hij het niet doet?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 ik ging hem tog wel downloaden en bij mij doet hij het gelijk gelukkig alleen duurde beetje lang maarja hij doet het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 welkom op het forum je mag niet dubbelposten. je mag niet topics bumpen. >>> Door GTA-Sheep: En moderatorgedrag wordt ook niet op prijs gesteld...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sylber Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 ik heb 3 x geprobeed gta classics proberen te downlaoden maar 3x zegt ie als ie op 97% is kan de bron bestand niet vinden... waarom weet iemand dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Je maakt een hele grote bump Maar probeer eens met een download accelerator. Die kan downloads hervatten. Zoals GetRight. (niet de oudere versies pakken, sommigen zitten bomvol met spyware heb ik gelezen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sylber Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 nee maar normaal moet ie toch gewoon downloaden internet valt niet uit ofzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Ik download hem op dit moment ook; met de naam GTAII-Installeren. Download ik dan al die drie spellen? Nee toch? PS. 68% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sylber Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 en heb je hem volledige gedownload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Ik denk dat ik hem maar eens ga downloaden Ik vind GTA II toch nog wel een mooi spel, en omdat hij legaal te downloaden is doe ik het maar even.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teraku Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2006 nou,ik heb dus een klein probleempje,als ik de installer opstart (ik heb hem legaal gedownload van rockstar classics) als ik hem opstart staat er: unhandled exception! en dan staat er iets onleesbaars en vervolgens staat er RPC error. Kan iemand me hier a.u.b. mee helpen? Teraku Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.