KJF Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Als ik straaljager spawn ga je eerst omhoog waar druk ik op om vooruit te gaan? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Als ik straaljager spawn ga je eerst omhoog waar druk ik op om vooruit te gaan? Met de numpad 8 ga je vooruit, met numpad 2 ga je weer omhoog en naar beneden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Als ik straaljager spawn ga je eerst omhoog waar druk ik op om vooruit te gaan? Je bedoeld met de Hydra? Je trekt natuurlijk ten eerste de wielen in, dit kan met '2'. Daarna moet je ervoor zorgen dat de 'uitlaat' recht staat, dit kan met Numlock '9'. Als het goed is moet je dan volledig kunnen vliegen met de Hydra. Veel plezier! Reageren
Vegeta Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 en hoe dan met de xbox ik heb die land ding wel ingeklapt maar hij zweeft als een hunter Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) en hoe dan met de xbox ik heb die land ding wel ingeklapt maar hij zweeft als een hunter Stuwraketten naar achteren: Rechter joystick naar voren. Stuwraketten omlaag: Rechter joystick naar achteren. Je kan alle controls hier vinden. @Hieronder: Richten R1 Raketten afschieten L1 Flare O Een flare is een soort hitteraket, hittezoekende raketten van andere Hydra's of van afweersystemen zullen daarop knallen en dus niet op jou. Bewerkt: 16 september 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Vegeta Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 thnx man maar weetje hoe je moet richten met die warmtegevoelige raketlancewerder Reageren
philip14 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 en hoe dan met de xbox ik heb die land ding wel ingeklapt maar hij zweeft als een hunter op de playstation is het rechteranaloog naar voren duwen, misschien is het op de xbox hetzelfde Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Op de PC is het spatiebalk... Dat is ook de handrem in een auto, dus kijk eens of je op de Xbox met de handremknop een automatisch doelwit kunt selecteren... Reageren
Bigstijn Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Op de PC is het spatiebalk... Dat is ook de handrem in een auto, dus kijk eens of je op de Xbox met de handremknop een automatisch doelwit kunt selecteren... Je moet de Spatie balk wel ingedrukt houden, je doet het bijvoorbeeld zo: 1) Ga boven of tegen een gemoet komend voertuigen vliegen. 2) Hou de spatiebalk ingedrukt netzolang het target rood wordt (Als hij groen is heb je er niks aan, hij zal alleen het target aan hebben staan, maar de raketten volgen het target niet.) 3) Als de lock-on screen nu op rood springt zullen de raketten het voertuig volgen, zorg altijd dat je er meerdere afschiet, het kan zo zijn dat het voertuig ze voor een keer ontwijkt. Reageren
rick.. Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik vond het eigenlijk wel fijn dat hij als een helicopter vloog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.