Jump to content

Straaljager

Recommended Posts

Geplaatst:
Als ik straaljager spawn ga je eerst omhoog waar druk ik op om vooruit te gaan?

Met de numpad 8 ga je vooruit, met numpad 2 ga je weer omhoog en naar beneden. ;)

Geplaatst:
Als ik straaljager spawn ga je eerst omhoog waar druk ik op om vooruit te gaan?

Je bedoeld met de Hydra? Je trekt natuurlijk ten eerste de wielen in, dit kan met '2'. Daarna moet je ervoor zorgen dat de 'uitlaat' recht staat, dit kan met Numlock '9'. Als het goed is moet je dan volledig kunnen vliegen met de Hydra. Veel plezier! :)

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
en hoe dan met de xbox ik heb die land ding wel ingeklapt maar hij zweeft als een hunter

Stuwraketten naar achteren: Rechter joystick naar voren.

Stuwraketten omlaag: Rechter joystick naar achteren.

Je kan alle controls hier vinden.

@Hieronder:

Richten R1

Raketten afschieten L1

Flare O

Een flare is een soort hitteraket, hittezoekende raketten van andere Hydra's of van afweersystemen zullen daarop knallen en dus niet op jou.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
en hoe dan met de xbox ik heb die land ding wel ingeklapt maar hij zweeft als een hunter

op de playstation is het rechteranaloog naar voren duwen, misschien is het op de xbox hetzelfde

Geplaatst:

Op de PC is het spatiebalk... Dat is ook de handrem in een auto, dus kijk eens of je op de Xbox met de handremknop een automatisch doelwit kunt selecteren...

Geplaatst:
Op de PC is het spatiebalk... Dat is ook de handrem in een auto, dus kijk eens of je op de Xbox met de handremknop een automatisch doelwit kunt selecteren...

Je moet de Spatie balk wel ingedrukt houden, je doet het bijvoorbeeld zo:

1) Ga boven of tegen een gemoet komend voertuigen vliegen.

2) Hou de spatiebalk ingedrukt netzolang het target rood wordt (Als hij groen is heb je er niks aan, hij zal alleen het target aan hebben staan, maar de raketten volgen het target niet.)

3) Als de lock-on screen nu op rood springt zullen de raketten het voertuig volgen, zorg altijd dat je er meerdere afschiet, het kan zo zijn dat het voertuig ze voor een keer ontwijkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...