-eend- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) Hoe vlieg je >>> Door Wazuup: Een beetje uitgebreider mag ook wel...<<< lol Bewerkt: 19 augustus 2007 door -eend- Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Hoe vlieg je Daarvoor nemen we even een kijkje in de readme, want ik kan me nog herinneren dat het daar netjes instaat. In de readme staat dit: ''To Fly: Press Jump+Crouch Superman will elevate and start flying. You can change the Speed of Flight by: Pressing ConversationNo Superman will Accelerate. Pressing ConversationYes Superman will Decelerate.'' Je moet dus tegelijk op de toetsen Jump+Crouch drukken. Ik weet niet wat de toetsen bij jou zijn, maar bij is dat dus 'E' + C'. Met 'N' zal je dan de snelheid kunnen verhogen tijdens het vliegen en met 'Y' kun je de snelheid weer verlagen. Een prettige reis.. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 je drukt op springen en C dan ga je de lucht in. als je sneller wilt vliegen hou je N ingedrukt en langzamer Y ingedrukt Reageren
-eend- Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Dat doe ik.. maar er gebeurt niks.. Moet je dat superman pak hebben? Hoe krijg je die Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Dat doe ik.. maar er gebeurt niks.. Moet je dat superman pak hebben? Hoe krijg je die Je hebt inderdaad het superman pak nodig. Deze heeft als het goed is de Gimp suit vervangen en als je de missie 'Key to her heart' al gedaan hebt, moet deze gewoon te vinden zijn in je warderobe. Mocht je deze nog niet hebben gedaan, dan kun je volgens de readme ook de cheat 'BEKKNQV' invoeren, om via die manier aan de Gimp suit (dus het superman pak) te komen. Reageren
-eend- Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 BEKKNQV had ik geprobeert, maar dan crasht sa... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 BEKKNQV had ik geprobeert, maar dan crasht sa... Dan zal GTA waarschijnlijk ook crashen als je naar je warderobe gaat. Je kan het echter nog wel proberen, maar als het dezelfde werking heeft, zal hij het waarschijnlijk sowieso niet doen. Heb je alle bestanden op de juiste geïnstalleerd? Dus met de IMG Tool? En wellicht ben je een belangrijke stap vergeten bij het plaatsen van de bestanden. Als je klaar bent moet je namelijk altijd even naar 'commands > rebuild archive' gaan. Deze stap zorgt er namelijk voor dat de bestanden 'gelezen worden'. Ik zou zeggen, probeer deze twee dingen nog eens. Reageren
-eend- Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) Als ik terug ga naar Clark Kent heb ik CJ's hoofd met ze neus op de voorhoofd enzo Heb Superman niet meer.. Bewerkt: 22 augustus 2007 door -eend- Reageren
mendelboaz Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Heej weet iemand de controls om het supersnel renne te activeren? Ik weet het al hoeft niet meer toch bedabkt. Bewerkt: 15 september 2007 door mendelboaz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.