Jump to content

Liberty city vliegveld vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb iets gelezen dat liberty city een vliegveld heeft en dat die te bereiken is in gta san andreas klopt dit?

ik weet wel dat liberty city te bereiken is in san andreas maar niet het vliegveld er van. kan iemand mij uitleggen hoe dit moet? _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dr zelf screenshots van gezien.

maar alleen moet dat via de hemelen ofzo???

het is in elk geval niet de zelfde weg die je moet gaan als je naar liberty city zelf wilt.

en ik heb er ook iets over gelezen dat daar een een of ander vliegtuigje moet staan genaamd: Dodo

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

met een mod is het mij wel gelukt in het liberty city vliegveld te komen maar je komt niet egt in het vliegveld maar in de ruimte waar je ook bent als het spel begint met die koffer dus veel is er niet te doen je kan er met een hidden universe mod komen dan is alles gewoon open voor je.

Geplaatst:
Hey,

Het vliegveld is helemaal niet te bereiken volgens mij. Er zijn wel andere plekken te bereiken in Liberty City.

Klik hier en hier ;)

Er is wél een stuk vliegveld te bereiken via de hidden-interios, hoe dat in zijn werking gaat kun je lezen in dit topic. Overigens is dat het sukje vliegveld dat je ook ziet in de Intro als je een nieuw spel begint. Dat stuk dus waar CJ zijn koffers pakt en laten we zeggen, richting Los Santos gaat.

Geplaatst:

Ja dat weet ik maar daar ben ik ook al geweest zonder mod ofzo.

maar dat vliegveld waar jij het over hebt is volgels mij van los santos. :D

Geplaatst:

Het 'vliegveld' bestaat uit twee delen. Het deel wat je vanaf de stoep kan binnengaan, is het deel wat in LC is. En schuin daaronder ligt het deel wat in Los Santos zou staan. Aangezien het nooit de bedoeling was bereikbaar te zijn is het zo geplaatst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...