kgta forum Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Wat vind jij het irritanst Wasted Of Busted Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 busted Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Busted Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Allebij even erg. Je verliest bij allebij je wapens en $100. Maar eigenlijk is Busted wel wat erger omdat je dan verslagen door de wouten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) ikzelf busted omdat je wordt neergeslagen door een agent en dan staat hij op je gericht met eenPistool Bewerkt: 19 augustus 2007 door kgta forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Ik geef toch de voorkeur aan Wasted omdat je bij Busted door die kanslowse politie agenten gepakt word en dat vind ik gewoon slecht Dus ik vind Busted het irrietantste voor de duidelijkheid greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Kijk in theorie maakt het geen hol uit, maar busted vind ik toch irritanter. Helemaal als je net in/op een voertuig stapt met een agent ernaast die je erweer vanaf/uit trekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 bij Gta 1 en 2 vond ik het behoorlijk irritant vooral die stem! In vice City en al de andere GTA's vind ik toch Busted Stomme politie toch ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik heb hem nu, en ik moet zeggen Busted. Ik denk dat Tommy nog liever doodgaat dan word opgepakt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 Busted vind ik erger. Ik vind het irritant dat als je in je wagen zit, net lekker aan het rijden, je stopt voor eventjes komt er zo'n agent de deur open doen en z'n wapen op je richten. ''Busted'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 Ja zelfde voor mij ook busted is het ergst, want dat hebben die cops je te pakken gekregen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Busted vindt ik erg want dan schaam ik me omdat ik ben gearresteert door een agent. Als ik in een gebouw zit en ik ben helemaal omsingelt door de politie dan gooi ik liever eerst een granaat naar hun voor ik mezelf het leven afneem dus liever dood dan busted. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Heb zo het vermoeden dat eigenlijk iedereen Busted erger vindt. Ik ook overigens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik ook. Wasted is meestal je eigen schuld bijv: 6 Sterren Wanted Level en dan neergeschoten worden. Of Vallen van een hoog gebouw Je krijgt al een wanted level krijgen door tegen de politie aan te rijden. En als je niet oplet in je auto -> Busted! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik vind busted ook het ergst. Sommige aanhoudingen slaan nergens op! Eigenlijk slaan ze allemaal nergens op door die pistol die op je gericht wordt, maar ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.