Jump to content

PitbullDesign

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik stop even met signatures en/of wallpapers te maken. Nu verdiep ik me in 'art-zonder-brushes'...

Ook ben ik van plan om hier alles in te posten. En ik ga niet dubbelposten, dus als je een tweede wil zien moet je maar even reageren :D. Mijn eerste plaatje vind je in de bijlage...Rates? Comments?

post-16053-1187525812.jpg

Geplaatst:

Heel mooi voor je eerste art ding :D Mijn eerste zag er zo uit alleen die van jou is veel mooier :) Probeer die effect nog een keer toe te passen en een blending mode te zoeken zodat ze in elkaar verlopen :)

Geplaatst:

ik zag dat rare plaatje en d8 dat kan ik ook =P dus hier is mijn versie =P

pingui

hij is best groot trouwens =P en ik weet momenteel ff niet hoe groot de pic's op dit forum mogen zijn dus maar ff een url =P

Geplaatst:

Eerste plaatje vind ik niet zoveel aan. Gewoon een paar simpele effecten, en ik vind dat het niet zo mooi is. Het is gewoon een los effect.

Die pinguïn, vind ik dan weer leuk gedaan. ^^ Alleen een beetje hoekig aan de kanten, maar verder niet slecht. ;)

Geplaatst:

Ik rate eventjes voor je.

Je kon nog wat dingen doen met je achtergrond nu lijkt hij wat eentonig als je begrijpt wat ik bedoel.

Je rand is wel mooi gedaan misschien kon je het op overlay zetten?

Lettertype is ook mooi gedaan past mooi bij je render maar misschien kon je de lettertype wat kleiner gedaan hebben,en ik zie dat je er nog 1 op hebt op je render dat is ook wel creatief gedaan.

Mooie effect met je render dat vind ik wel mooi gedaan.

Je wilt vast ook een rate?

7.8/10

Hopelijk heb ik je wat tips gegeven.

Geplaatst:

Bij de kaka had je de niet orginele render dus die half ontzichtbare een stukje moeten erasen want, die gaat over de orginele render heen.

je had meer aan de BG moeten doen brushes en smudge enz.

de tekst Kaka vind ik ook niet zo mooi.

ik kom uit op een 6,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...