Sjorszzz Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ik heb een vraagje op wikigta vond ik bij easter eggs die grote rode brug bij san ferrio(ik weet ff niet meer hoe die heet) dat daar boven op staat there are no easter eggs up her go away. maar mijn vraag is is dit de easter egg of is er nog ergens echt een paasei te vinden??? Reageren
Bling Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 De easter egg waar jij het hoogstwaarschijnljik over hebt, is enkel in GTA: Vice City en de PS2-versie van GTA: Vice City Stories te vinden. Zie hieronder enkele handige links, waar je wellicht wat wijzer uit kunt worden. De hierboven genoemde easter egg. WikiGTA-pagina met informatie over alle easter eggs uit GTA: San Andreas. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 nee die bedoel ik niet ik bedoel in gta san andreas heb je tog zo n grote rode brug van en naar san ferrio. daar boven op staat there are no easter eggs up here. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) Je vraag is niet helemaal duidelijk, misschien dat je hem wat beter kan formuleren. Voor wat ik er nu uit begrijp vraag je of dit de enige easter egg is? In dat geval heb je hier een lijstje van alle easter eggs: >Alle Easter Eggs op WikiGTA< Link reeds gegeven. :$ Bewerkt: 19 augustus 2007 door Moonbeam Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 er zijn daar niet meer EE's op de brug (wel ernaast) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ik heb een vraagje op wikigta vond ik bij easter eggs die grote rode brug bij san ferrio(ik weet ff niet meer hoe die heet) dat daar boven op staat there are no easter eggs up her go away.maar mijn vraag is is dit de easter egg of is er nog ergens echt een paasei te vinden??? Ik denk al dat ik snap wat je bedoeld. Een easter egg hoeft niet een echt paasei te zijn, het is : Wat is een Easter Egg?Een Easter Egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games. Dit is een grapje, "er zijn hier boven geen Easter Egg's", terwijl dat juist een Easter Egg is. Dus er hoeft geen paas ei te zijn om een Easter Egg te zijn, en is die tekst dus de Easter Egg. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 aha oke dat wilde ik alleen weten bedankt hiervoor. maar zijn er dan helemaal geen paaseieren te vinden in gta san andreas net zoals in vice city??? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Er is in San Andreas géén écht paasei zoals in Vice City te vinden, nee. Reageren
orcam1010 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 ik heb ook een easter egg gevonden. zoek een auto met twee mensen erin, steel die dan maar wel de kant van de bestuurder. even later stapt de andere man/vrouw eruit. rij dan haar/hem over dan leeft hij/zij nog maar later gaat hij/zij wel dood Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 ik heb ook een easter egg gevonden. zoek een auto met twee mensen erin, steel die dan maar wel de kant van de bestuurder. even later stapt de andere man/vrouw eruit. rij dan haar/hem over dan leeft hij/zij nog maar later gaat hij/zij wel dood Dit is geen Easter Egg maar een glitch/bug. In de post van Dutchy3010 kan je lezen wat de definitie van een Easter Egg is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.