Jump to content

Hij start niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb voor GTA SA de mod Myriad Islands gedownload en geinstalleerd maar telkens als ik dan op New Game druk of een ouder spel laadt, start hij niet en blijft hangen op een bepaald punt. Kan iemand mij aub helpen?

Geplaatst:
Ik heb voor GTA SA de mod Myriad Islands gedownload en geinstalleerd maar telkens als ik dan op New Game druk of een ouder spel laadt, start hij niet en blijft hangen op een bepaald punt. Kan iemand mij aub helpen?

Heb je wel de goede versie om mods te instaleren? Je hebt v1.00 nodig. Hoe kan ik zien welke versie ik heb?

v1.00: Staat nergens in het spel/menu.

V1.1: Staat rechtsonder in het hoofdmenu.

V2.00: Staat ook rechtsonder in het hoofdmenu.

Ik heb een andere versie maar ik wil toch mods instaleren? Hier heb je een patch om terug te gaan naar v1.00: Klik.

Geplaatst:

Ik denk persoonlijk niet dat het aan de versie ligt, Bigstijn. Het is namelijk een TC mod (total conversion mod) die dus alles vervangt. Meestal ook de bestanden 'main.scm' en 'script.img' die (o.a.) mede bepalend zijn voor de versie. :)

Ik heb wellicht een klein vermoeden. Er wordt aangeraden is even de Mapcleaner te gebruiker, alvorens je Myriad Islands installeert. Ik raad je dus aan eerst de Mapcleaner even te downloaden en natuurlijk te gebruiken. Als dat voltooid is, installeer je met de installer Myriad Islands. Start overigens wel een nieuw spel, ik ben bang dat je huidige savegames het niet doen met deze mod.

Geplaatst:

Ik denk persoonlijk niet dat het aan de versie ligt, Bigstijn. Het is namelijk een TC mod (total conversion mod) die dus alles vervangt. Meestal ook de bestanden 'main.scm' en 'script.img' die (o.a.) mede bepalend zijn voor de versie. :)

Ik heb wellicht een klein vermoeden. Er wordt aangeraden is even de Mapcleaner te gebruiker, alvorens je Myriad Islands installeert. Ik raad je dus aan eerst de Mapcleaner even te downloaden en natuurlijk te gebruiken. Als dat voltooid is, installeer je met de installer Myriad Islands. Start overigens wel een nieuw spel, ik ben bang dat je huidige savegames het niet doen met deze mod.

Heb ik gedaan maar werkt nog steeds niet. :S

Geplaatst:

post-64635-1187536644_thumb.jpg

Dit is wel de hele tijd een bericht dat ik krijg voor het installeren. Best gek :S, want ik heb op mijn laptop Windows Vista Premium staan.

Geplaatst:

Je ziet dat er duidelijk bij de instalatie screen staat: Operating System: Windows XP, Windows 2003 server (NO SP) Dit betekent dat je Myriad Islands helaas niet kan instaleren met Vista. Je zal het dus op een andere computer moeten doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...