Verrity Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Ik keek net even een paar filmpjes over Splinter Cell Conviction. Ik zag staan: "Coming Holidays 2007" Mijn vraag dus: Welke Holidays? Alle Holidays zijn al geweest. En bij kerstvakantie moeten ze Cristmas zetten. Filmpje: >Filmpje< M.v.G Verrity Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Voor zover ik weet komt Splinter Cell Convction op 16 november, ik weet niet of dat in een vakantie of iets dergelijks valt. Je kan overigens voor alle games op ToTheGame kijken voor de releasedata. Reageren
Verrity Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 16 NOVEMBER!! Gast je hebt me net SLAPELOZE NACHTEN BEZORGT Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Van het nieuws dat ik begrepen heb is dat Conviction uitgesteld is naar het eerste kwartaal van 2008 Bron 1 Bron 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.