Jump to content

Hoe FPS laten zien?

Recommended Posts

Geplaatst:

wat bedoel je met fps bedoel je wapens ? of je persoon ? in ieder geval is het niet mogelijk om in gta fps te gaan doen het kan alleen met de bazooka's dat kan met je rechtermuis.

Geplaatst:
wat bedoel je met fps bedoel je wapens ? of je persoon ? in ieder geval is het niet mogelijk om in gta fps te gaan doen het kan alleen met de bazooka's dat kan met je rechtermuis.

ook met sniper en met een MOD kan het wel

Geplaatst:

Waarschijnlijk bedoelt ie de frames per second. Dat zit volgens mij niet standaard in gta, maar als je fraps draait (evt een demo versie) zie je het wel

Geplaatst:

ook met sniper en met een MOD kan het wel

Volgens mij bedoelt hij met FPS ''Frames Per Second'', oftewel: Aantal beelden per seconde. Dit kan bijvoorbeeld met het video programma ''Fraps'', waar je gratis een trial van kunt downloaden door op deze link te klikken: Klik. Als je Fraps eenmaal gedownload en geïnstalleerd hebt, start je het op, en ga je naar ''FPS". Dan kun je bij ''Overlay Corner'' instellen in welke hoek van het scherm de FPS getoond worden. Plaatje:

frapsfpsni5.png

Succes. :)

Geplaatst:
....

....

Volgens mij bedoelt hij met FPS ''Frames Per Second'', oftewel: Aantal beelden per seconde. Dit kan bijvoorbeeld met het video programma ''Fraps'', waar je gratis een trial van kunt downloaden door op deze link te klikken: Klik. Als je Fraps eenmaal gedownload en geïnstalleerd hebt, start je het op, en ga je naar ''FPS". Dan kun je bij ''Overlay Corner'' instellen in welke hoek van het scherm de FPS getoond worden. Plaatje:

frapsfpsni5.png

Succes. :)

ok, zal ik proberen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...