Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

weet iemand hoe je auto's kan plaatsen ergens op een parkeerplaats ofzo zodat alsje daar komt dat de auto daar altijd staat?

Geplaatst:
hallo,

weet iemand hoe je auto's kan plaatsen ergens op een parkeerplaats ofzo zodat alsje daar komt dat de auto daar altijd staat?

Ik moet je bekennen dat ik er zelf helemaal niets van weet, maar daarom kan ik je natuurlijk wel even op weg helpen. Je vindt hier enkele net nieuwe tutorials waar onder andere wordt uitgelegd hoe je een voertuig op een vaste plek laat spawnen, dus ik raad je aan dat eens te volgen. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je die kwijt in dit topic. Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Overal waar je naar zoekt zul je bijna niet vinden :7

ik zet altijd de auto die ik ga veranderen in mijn garage, zodat ik ze meteen zie :tu:

J-Star

Bewerkt: door J-star
  • 3 weken later...
Geplaatst:
hallo,

Je kan toch ook gewoon een car spawner gebruiken? Dan kan je ieder voertuig recht voor je neus laten spawnen.

Geplaatst:
hallo,

Je kan toch ook gewoon een car spawner gebruiken? Dan kan je ieder voertuig recht voor je neus laten spawnen.

Dat kan inderdaad, maar als je het via SCM doet, spawnt hij daar altijd en hoef je niet meer iedere keer die auto te laten spawnen met de carspawner. Daarnaast zijn er genoeg mensen die het gewoon leuk vinden om zelf een auto te spawnen, SCM FTW! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...