Reinier93 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Hallo! We hebben een nieuwe printer gekocht, en we hebben 2 computers, allebij met Windows XP SP2. Op computer 1 herkend hij hem gewoon en instaleerd ook gewoon, en printen kan ook gewoon Op computer 2 herkend hij niet en zegt: Het USB apperaat word niet herkend. Ik heb al geprobeerd om alle USB'S te verwijderen en opnieuw geinstaleerd. Weet iemand hoe dit kan en wat ik moet doen? MVG Reinier93 Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Hallo!We hebben een nieuwe printer gekocht, en we hebben 2 computers, allebij met Windows XP SP2. Op computer 1 herkend hij hem gewoon en instaleerd ook gewoon, en printen kan ook gewoon Op computer 2 herkend hij niet en zegt: Het USB apperaat word niet herkend. Ik heb al geprobeerd om alle USB'S te verwijderen en opnieuw geinstaleerd. Weet iemand hoe dit kan en wat ik moet doen? MVG Reinier93 Heb je de printer er wel in zitten als je hem instaleert? Dat kan het probleem zijn dat hij hem niet herkent. Of het kan juist omgekeerd zijn , probeer het beide anders eens uit Greetz Reageren
Limbolander Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Hallo!We hebben een nieuwe printer gekocht, en we hebben 2 computers, allebij met Windows XP SP2. Op computer 1 herkend hij hem gewoon en instaleerd ook gewoon, en printen kan ook gewoon Op computer 2 herkend hij niet en zegt: Het USB apperaat word niet herkend. Ik heb al geprobeerd om alle USB'S te verwijderen en opnieuw geinstaleerd. Weet iemand hoe dit kan en wat ik moet doen? MVG Reinier93 Heb je de printer er wel in zitten als je hem instaleert? Dat kan het probleem zijn dat hij hem niet herkent. Of het kan juist omgekeerd zijn , probeer het beide anders eens uit Greetz en misschien is de ene pc ingesteld op automatisch hardware herkennen en de andere niet dus zul je het handmatig moeten doen in dat geval Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 En misschien is de ene pc ingesteld op automatisch hardware herkennenen de andere niet dus zul je het handmatig moeten doen in dat geval Dit lijkt mij zelf zeer onwaarschijnlijk omdat de topic starter zelf in het topic aangeeft dat de computer zelf wel 'zegt' dat de Hardware niet herkent word. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.