Jump to content

Parkeerplek auto veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

CLEO3 is een vrij nieuwe techniek, die gebruikt maakt van DLL's om eigen code in SA te hangen. Daarmee kun je eigen gemaakte SCM code uitvoeren, naast de normale main.scm zonder dat het invloed heeft op savegame compatibility.

Daarnaast zijn er nog enkele andere leuke features:

* Nieuwe SCM codes toegevoegd om game-memory te kunnen manipuleren

* Plugins meegeleverd, om makkelijk SCM code te kunnen debuggen.

CLEO3 wordt standaard met sanny-builder vanaf versie3 meegeleverd, en daar zit ook documentatie bij.

Geplaatst: (bewerkt)

Dees dus: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Pakt hij niet heb btw gta_sa niet orginele, Heb wel het spel orgineel maar heb no cd crack erin gedaan.

Na dit: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas moet ik weer een map kiezen dus ben ik gta_sa alweer voorbij

Bewerkt: door linx2
Geplaatst:
Dees dus: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Pakt hij niet heb btw gta_sa niet orginele, Heb wel het spel orgineel maar heb no cd crack erin gedaan.

Na dit: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas moet ik weer een map kiezen dus ben ik gta_sa alweer voorbij

Helaas mogen we je dan niet helpen, omdat wij niet kunnen controleren of je het spel écht in je bezit hebt, of het hebt gedownload/geïnstalleerd en daarna een no-cd crack gevonden hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu weer die orginele gta_sa alleen opstarten van spel duurt dan wel een stuk langer :bonk:

Bewerkt: door linx2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...