Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=3123

Ik ben een tijdje bezig geweest met het programma: Map Editor

Met behulp van dit programma heb ik Grove Street in een nette buurt gemaakt.

Toen ik klaar was klikte ik Save Install en alles was klaar, alles werd automatisch opgeslagen.

Maar nu ik de mod uitgeef weet ik niet hoe ik aan mensen kan vertellen hoe je mijn mod moet installeren.

Dus kan iemand mij helpen:

Gebruikte Files:

-LAe2.ipl

-LAe2.ide

-pedgrp => om rijke mensen in de buurt te spawnen.

~Rick0499 Alvast Bedankt!

Bewerkt: door rick0499
Geplaatst:

Die bestanden waarmee je gewerkt hebben bevinden zich in de volgende map:

• LAe2.ipl: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Maps' > 'LA'.
  • LAe2.ide: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Maps' > 'LA'.
  • pedgrp: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data'.

Ik denk dus dat je die bestanden even moet inpakken. Iemand die de mod dan download, moet de bestanden plaatsen in de betreffende map, waar jij ze uitgehaald hebt.

Geplaatst:

:Nheejz GTAers,

ik heb eeen klein probleempje ik ben besig met het programma SAMI en heb een patch erover gedaan ik krijg alleen men auto's ensjoow niet te zien in het spel self :duh:

Geplaatst:
  • LAe2.ipl: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Maps' > 'LA'.
  • LAe2.ide: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Maps' > 'LA'.
  • pedgrp: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data'.

Ik denk dus dat je die bestanden even moet inpakken. Iemand die de mod dan download, moet de bestanden plaatsen in de betreffende map, waar jij ze uitgehaald hebt.

en wat iis dan de bedoeling daarvan jah srry dak sojoow vragerig ben maar ik wil zo graag die auto's in men GTA:SA hebben ^_^:Y:D

Geplaatst:

en wat iis dan de bedoeling daarvan jah srry dak sojoow vragerig ben maar ik wil zo graag die auto's in men GTA:SA hebben ^_^:Y:D

Dit heeft te maken met een mod van rick0499 en heeft geen betrekking tot het instaleren van auto's met SAMI.

Voor info over het instaleren van auto's met SAMI kan in je dit topic terecht.

greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...