Jump to content

Geen easter egg maar een easteregg vraag.

Recommended Posts

Geplaatst:

Altijd als er iemand een topic opent over aliens of bigfoot wordt het altijd gesloten en dan zegt iemand :

Rockstar heeft zelf gezegt dat er geen onrealisctische dingen in san andreas zitten maar wanneer hadden ze dat dan gezegt zijn er bronnen ? filmpjes ? interviews ? als iemand dat weet kan die het linken want ik zou graag een officieele rockstar bron geloven die dat zegt. Ik weet zelf dat er ook niks raars in san andreas zit maar ik zou graag die bron horen waar iedereen het over heeft. Trouwens mensen zeggen ook dat rockstar heeft gezegt dat er geen onrealisctische dingen in gta sa maar dat er wel iets in de bos is. Is dat een feit of een gerucht dat mensen hebben verspreid ?

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Powerpats,

Dit komt gewoon doordat er een myte ontstaan is bij mensen. De naam "monster" werd gebruikt voor een auto en bij de "dank aan" credits staat Big Foot wat gewoon gebruikt werd als artiestennaam. Mensen maakte daar vanuit dat er een yeti rondliep. Later kwamen er ook fake screens en filmpjes en is er nooit een bewijs geweest dat deze echt bestaat. Je kunt dit trouwens ook lezen op Wikigta

Klik hier dan lees je het volgende:

Big Foot, ook wel incorrect Yeti genoemd, zit niet in het spel. Sinds de release van GTA San Andreas hebben al veel spelers tevergeefs naar het monster gezocht. Alhoewel er veel fakescreens en -fimpjes van Big Foot bestaan, is de echte Big Foot nooit aangetroffen. De mythe is mogelijk ontstaan door het voertuig 'Monster' en het vermelden van 'Big Foot' (een artiestennaam) in de 'Dank aan'-credits van het spel.

Tevens heeft Rockstar dit ooit inderdaad al eens bevestigt. Ik zal proberen het op te zoeken voor je ;)

Bewerkt: door TheGuardian

Inderdaad, Rockstar heeft dit lang geleden bevestigd toen van de bigfoot- en leatherface mythe vele fake filmpjes en foto's op het internet verschenen. de meeste mensen hebben bigfoot gewoon in het spel "gekleefd" met fotobewerkers, oftewel fillmen ze iets zeer vaags wat meestal dan op een doodnormale boom lijkt of met leatherface doen ze het gewoon met mods, bv. recruteren met chainsaw. of met een ps2 gaan ze in 2 player mode en filmen ze het zo dat de 2 levenbalkjes niet zichtbaar zijn (dit heb ik ook al eens gebprobeerd met een vriend van me, het leek realistisch, maar het is maar fake... de ufo's zijn overigens lichtjes niets te verklaren voor r*. het zijn gewoon lichtjes van vliegtuigen die door de lucht vliegen, maar het zijn gewoon lichtjes, geen vliegtuigen waardoor men dacht dat het een ufo was, maar dit was ook al in VC.. dus geen ufos......

en waarom zou rockstar een "bigfoot" in een free roaming spel laten zetten, het is tot slot geen horror game met de bedoeling om je met elke stap die je doet te laten verschieten, en je een angst in te boezemen dat je niet meer de backcounty's in durft wegens die schepsels die daar rondlopen? dan is het ook niet meer realistisch.

Overigens denk ik dat het wel een grote roddel is dat er iets in het bos zit, heb ik nooit gelezen. het enige wat ik ooit in het bos heb gezien zijn de christine cars of ghost cars

P.S. ik zal ook meezoeken naar de bron..

Greetz

Bewerkt: door gtagangster
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Inderdaad, Rockstar heeft dit lang geleden bevestigd toen van de bigfoot- en leatherface mythe vele fake filmpjes en foto's op het internet verschenen. de meeste mensen hebben bigfoot gewoon in het spel "gekleefd" met fotobewerkers, oftewel fillmen ze iets zeer vaags wat meestal dan op een doodnormale boom lijkt of met leatherface doen ze het gewoon met mods, bv. recruteren met chainsaw. of met een ps2 gaan ze in 2 player mode en filmen ze het zo dat de 2 levenbalkjes niet zichtbaar zijn (dit heb ik ook al eens gebprobeerd met een vriend van me, het leek realistisch, maar het is maar fake... de ufo's zijn overigens lichtjes niets te verklaren voor r*. het zijn gewoon lichtjes van vliegtuigen die door de lucht vliegen, maar het zijn gewoon lichtjes, geen vliegtuigen waardoor men dacht dat het een ufo was, maar dit was ook al in VC.. dus geen ufos......

en waarom zou rockstar een "bigfoot" in een free roaming spel laten zetten, het is tot slot geen horror game met de bedoeling om je met elke stap die je doet te laten verschieten, en je een angst in te boezemen dat je niet meer de backcounty's in durft wegens die schepsels die daar rondlopen? dan is het ook niet meer realistisch.

Overigens denk ik dat het wel een grote roddel is dat er iets in het bos zit, heb ik nooit gelezen. het enige wat ik ooit in het bos heb gezien zijn de christine cars of ghost cars

P.S. ik zal ook meezoeken naar de bron..

Greetz

1 vraag,

leatherface bestaat dan niet,maar hoe verklaar je al het bloed bij die boomstamopslag,catalina's huis en nog wat stille plekjes?????

leatherface kan wel bestaan,want die is gewoon een mens in rualclothes!!

greets :tu:

hierboven: het heeft geen zin om daar nog over te discuseeren

ontopic: dus nog niemand heeft een bron gevonden ? das wel jammer ik heb ook nog gezocht maar het bestaat denk ik niet

Bewerkt: door powerpats
Geplaatst:
leatherface bestaat dan niet,maar hoe verklaar je al het bloed bij die boomstamopslag,catalina's huis en nog wat stille plekjes?????

Bloedvlekken hoeven niet direct naar Leatherface te verwijzen, hoor. Rockstar doet derhalve graag mysterieus en wil de fans soms aan het 'denken' zetten. De stille plekjes in San Andreas verwijzen óók niet naar Leatherface, lijkt mij. In het echt leven zijn ook gewoon stille plekjes te vinden, vooral 's nachts. Ga je dan ook aan Leatherface denken? ;)

Kortom: de aanwezigheid van Leatherface in GTA: San Andreas is en blijft onzin.

Geplaatst:

Bloedvlekken hoeven niet direct naar Leatherface te verwijzen, hoor. Rockstar doet derhalve graag mysterieus en wil de fans soms aan het 'denken' zetten. De stille plekjes in San Andreas verwijzen óók niet naar Leatherface, lijkt mij. In het echt leven zijn ook gewoon stille plekjes te vinden, vooral 's nachts. Ga je dan ook aan Leatherface denken? ;)

door wie werd ik dan aangevallen sn8s rond 23:00????????????

en toen schoot ik met me minigun,daarvoor hoorde ik kettingzaag,duzzz toen schoot ik,stapte in me mc laren(gemod voor de super gt)en ik racete weg(het bewoog niet meer,maar ik ging maar niet kjiken)

en nee, bij stille plekjes denk ik niet aan leatherface.

aleen in sa bij plekjes waar bloed ligt!!!!!!en het is n8

Geplaatst:

Sorry maar dat geloof ik niet je kan niet zomaar worden aangevallen door iemand tenzij je hem zelf kwaad hebt gemaakt

Geplaatst:

door wie werd ik dan aangevallen sn8s rond 23:00????????????

en toen schoot ik met me minigun,daarvoor hoorde ik kettingzaag,duzzz toen schoot ik,stapte in me mc laren(gemod voor de super gt)en ik racete weg(het bewoog niet meer,maar ik ging maar niet kjiken)

en nee, bij stille plekjes denk ik niet aan leatherface.

aleen in sa bij plekjes waar bloed ligt!!!!!!en het is n8

Nu moet je niets verzinnen hoor ^_^ Het is niet omdat er daar bloed ligt dat er daar een moordenaar is.

En je moet het 23:00 - 00:00 fabeltje niet meer vertellen.

Leatherface bestaat niet.

Als je nu eens bewijs moest hebben,ging ik e mss geloven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...