Woetre Geplaatst: 24 november 2003 Rapport Geplaatst: 24 november 2003 Ik heb een bestandje gedownload dat het nooit donker wordt. Dat leek me wel leuk.. Maar dat was het dus niet... Kan er iemand mij het gewone bestandje geven? Reageren
Joriz Geplaatst: 24 november 2003 Rapport Geplaatst: 24 november 2003 Ik heb een bestandje gedownload dat het nooit donker wordt.Dat leek me wel leuk.. Maar dat was het dus niet... Kan er iemand mij het gewone bestandje geven? Sorry ik kan je jouw daarmee helpen aangezien we die mod niet op onze website aanbieden. probeer het bestand te verwijderen. zoek naar verwijder opties in de readme.txt file die er meestal bij zit. Reageren
Marius Geplaatst: 25 november 2003 Rapport Geplaatst: 25 november 2003 Hoe heet het bestand die je vervangen hebt?? Reageren
Woetre Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2003 Het noemt: Timecyc.dat Het staat waarschijnlijk in de map: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data Reageren
Joriz Geplaatst: 27 november 2003 Rapport Geplaatst: 27 november 2003 OK ik heb het orginele bestand. Je kan het downloaden in onze temp map: http://www.gtagames.nl/temp/timecyc.dat Plaats dit bestand over je oude bestand en GTA werkt dan weer goed. Reageren
Woetre Geplaatst: 28 november 2003 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2003 Hoe moet ik dat doen?? Ik krijg een heele hoop getaaletjes en cijfertjes... Reageren
Joriz Geplaatst: 30 november 2003 Rapport Geplaatst: 30 november 2003 Hoe moet ik dat doen??Ik krijg een heele hoop getaaletjes en cijfertjes... Ja je moet dat bestand downloaden en over het oude bestand heen zetten! http://www.gtagames.nl/temp/timecyc.dat opslaan in: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data Reageren
djbob Geplaatst: 30 november 2003 Rapport Geplaatst: 30 november 2003 dus gewoon de tekst kopieren en die in de huidige verkeerde timecyc.dat plaatsen Reageren
Joriz Geplaatst: 30 november 2003 Rapport Geplaatst: 30 november 2003 dus gewoon de tekst kopieren en die in de huidige verkeerde timecyc.dat plaatsen Neej je moet het oude bestand overschrijven! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.