juul Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Ik heb dus geen missies meer ik heb juist die missies van cesar gedaan dat ik de auto's moest stelen voor in je garage "wang cars". Ik moet wel nog de missies van zero doen, voor de rest heb ik geen missies meer ik zou niet weten waar ik nog missies kan krijgen. Heeft iemand de oplossing. JUUL Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Mischien krijg je een telefoontje ? Of moet je nog wat bij die garage doen ? Of kijk even op je radar of daar niet een ? staat of een ander tekentje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Mischien krijg je een telefoontje ?Of moet je nog wat bij die garage doen ? Of kijk even op je radar of daar niet een ? staat of een ander tekentje. heb ik al gedaan maar niks ik snap het echt niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 ik snap het wel je hebt denk ik gewoon alee missie's uitgespeeld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 ik snap het wel je hebt denk ik gewoon alee missie's uitgespeeld kan niet want ik heb nog geen missies gehad in las venturas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Hier zijn al vet veel topics over Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Inderdaad veel topics over. Ga naar je map en zoek naar dingen. In de desert misschien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Inderdaad veel topics over.Ga naar je map en zoek naar dingen. In de desert misschien? ik heb al gezocht met de zoekfunctie en vind niks en ook al op men map en vind niks ik zou wel graag antwoord hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Óf een blauw gezicht in het noorden van SF. Óf een vraagteken in de desert. ( tussen SF en LV in ). Als die er beide niet zijn dan snap ik het niet. :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 je krijgt vanzelf een telefoontje van1 of andere vaage stem, en dan heb je een vraagteken op je rardar staan...en dat is in de desert. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) je krijgt vanzelf een telefoontje van1 of andere vaage stem, en dan heb je een vraagteken op je rardar staan...en dat is in de desert. oke zal het proberen - ik krijg geen telefoon hoor. wat moet ik nu doen Bewerkt: 26 december 2004 door juul Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Missies van Zero uitspelen mischien helpt dat. Postaldude Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el_daffo Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) dit is wel raar, heb je de driving school wel gedaan? als dat zo wel is, zwem dan over tot aan de boat school, mss krijgt ge na die een missie :huh: btw Postaldude ik heb de missies van zero niet gedaan en ik heb las venturas uit Bewerkt: 26 december 2004 door el_daffo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 dit is wel raar, heb je de driving school wel gedaan?als dat zo wel is, zwem dan over tot aan de boat school, mss krijgt ge na die een missie :huh: btw Postaldude ik heb de missies van zero niet gedaan en ik heb las venturas uit dit heb ik al gedaan missies tot dat je die auto's moet pikken voor wang cars auto school 1 nog op brons al de rest goud en zilver vliegschool eerste 2 bootschool niks dus als ik de bootschool zou doen zou het moeten lukken als ik het goed begrijp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickerman Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 je hebt de vliegschool dus al gekocht? Dan moet je alle vlieg lessen met brons of hoger halen, dan kan je verder met toreno en woozie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts