Master-mind Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 daarna kun je ook op dat vliegvel zelf missies doen tip: maak die eerst af dan krijg je een jetpack een heli een straaljager Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mym Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 zelf ben ik zo ver nog niet maar wat ik er van weet is dat je alles van wangcars gedaan moet hebben zero maakt niet uit voor de verhaallijn en je kan die vliegschool nog niet kopen want dat is pas als je in lv ben ik hoop dat dit de zaak een beetje ophelderd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 zelf ben ik zo ver nog niet maar wat ik er van weet is dat je alles van wangcars gedaan moet hebben zero maakt niet uit voor de verhaallijn en je kan die vliegschool nog niet kopen want dat is pas als je in lv ben ik hoop dat dit de zaak een beetje ophelderd oke bedankt ik denk dat het me nu wel zal lukken nu kan er wel een slotje op Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 oke bedankt ik denk dat het me nu wel zal lukken nu kan er wel een slotje op bij deze Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts