Jump to content

DaddyPimp Vs. Jon-asses

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Zelf weten

Soort design: Signature

Size design: Zelf weten

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: zsm.

Opmerking: Mijne komt na die van jou.

Succes ;)

Geplaatst:

Dit zal ik eens proberen. Ik waag me eens tegen de leider. :7

Hier is alvast mijn inzending :

zwaardsigzondernaamyc0.png

Veel succes DP! :Y

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Jon-Asses, vooral door die ''flow'' die erin zit. Lichtinval zit ook wel snor. Bij Daddypimp is dat juist wat onrealistisch. Dus +1 voor Jon-Asses. :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hou niet zo van na-apen maar mijn stem gaat ook naar Jon-Asses

Sorry DaddyPimp. Ik heb Jon-Asses gekozen omdat hij echt een mooie sign heb gemaakt ik hou wel van die soort cartoony's :Y

2-1

MVG gtaman122 :sigaar:

Bewerkt: door gtaman122
Geplaatst:

Dit is alweer een erg moeilijke battle! Allebei prachtige sigs en goed afgewerkt. Toch kies ik voor DP. Ik heb het meer voor real life-sigs dan 3D/game-sig. Jon heeft veel C4D gebruikt als lichtpunt. Zelf vind ik C4D niet zo goed bij zo'n sig passen. Ook is Jon-asses' sig wat te groot. Op DP's sig kan ik niet zo veel zeggen, misschien die pattern wat minder?

Stem: DaddyPimp

Geplaatst:

Battle verlengt naar 22 augustus.

Tegelijk stem ik ook even op de signature die naar mij mening het beste tot zijn recht is gekomen.

Stem Son-assess:

Vanwege de effecten die matchen met het geheel van de signature. Ik denk wel dat de signature nog mooier kan worden als je meer tijd in de belichting van je signature steekt. Probeer echt iets te creëeren waardoor je een realistisch lichteffect te zien krijgt. Je hebt wel de achtergrond wat donkerder gemaakt etc, opzich al een goed begin maar er er zijn niet echt bepaalde plekken waar het licht echt eruit springt. Dit zou je signature nog mooier kunnen maken.

De reden waarom ik niet op DaddyPimp heb gestemt heeft te maken met het niet kunnen van bepaalde effecten naar mijn mening. De pattern en de custom shape is vullend voor de signature maar de manier waarop het gedaan is is niet echt mijn smaak. De linkerkant van de signature is ook iets te donker, misschien zou je die iets lichter kunnen maken, volgens mij zie je dan ook wat andere leuke effecten. De Custom Shape zou ik weghalen en de pattern zachter maken.

Geplaatst:

Mijn stem gaat duidelijk naar :

:dans:Jon Asses :dans:

Waarom :

Daddy zijn sig ziet er niet echt schitterend uit .Veel effecten zie ik niet.De effecten die ik zie zijn niet zo best .

Je sig is nu toch wel van een LQ.

Geplaatst:

Winnaar Jon-asses, +1 punt voor jou, gefeliciteerd. :tu: Helaas DaddyPimp verliest, -1punt. Lang geleden maar nog steeds blijft hij aan dik kop!

Closed en ranking geupdate.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...