mixie100 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 zoals de titel zegt als ik alleen lezen wil uit zettwen vink ik hem weg en dan een par tellen later als ik op toepassen heb gedrukt dan staat alleen lezen weer aangevinkt. ik weet dat er een mod bestaat mar kan hem niet vinden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 zoals de titel zegt als ik alleen lezen wil uit zettwen vink ik hem wegen dan een par tellen later als ik op toepassen heb gedrukt dan staat alleen lezen weer aangevinkt. ik weet dat er een mod bestaat mar kan hem niet vinden Het is niet echt een mod, maar meer een progamma. Ik heb hem gelukkig wel kunnen vinden, de 'Remove Read Only Status File' is hier te downloaden. Overigens heb ik ook nog wel een eventuele vervangende oplossing, en dat is deze support-pagina van Microsoft. Ik hoop dat je er wat mee kan en veel succes! Reageren
mixie100 Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 sorry hij wil nog steeds niet uit. is er mischien niet nog een andere manier Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Ten eerste, niet dubbelposten aub, ten tweede: na 1x het uitvinken van alleen lezen is het goed. Hij komt altijd weer terug maar dat maakt verder niet uit voor het modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.