IceCream93 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 ik ben hier nog maar nieuw maar ik had dus net een auto gedownload via een site de naam van de bestand is BMW M3.vcm mijn vraag is nu hoe krijg ik die auto in het spel ? waar moet ik die bestandje plaatsen bij models ofso? plss help meee:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Allereerst, welkom op het forum Ik geloof dat dit moet met de IMGeditor, en ik geloof ook dat je hiervoor beter terecht kan in het moddingforum Veel Succes en een fijne tijd op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 een .vcm bestand zet je in het spel met vcmm oftewel vice city mod manager die kun je hier vinden http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=86 bekijk de readme en als je het nog niet snapt vraag maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.