IceCream93 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ik heb zojuist KLIK HIER deze bestand gedownload maar waar moet ik het plaatsen zodat ik het in het game sie moet ik het bij models ofso plaatsen kan iemand me please helpen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ik heb zojuist KLIK HIER deze bestand gedownload maar waar moet ik het plaatsen zodat ik het in het game sie moet ik het bij models ofso plaatsen kan iemand me please helpen Het is een voertuig, en die moet met een progamma geïnstalleerd worden. Er zijn meerdere progamma's voor, maar ik raad je de IMG Tool aan. De IMG Tool is een progamma waarmee je gemakkelijk bestanden kunt vervangen, verwijderen of kunt toevoegen. Een normaal voertuig bestaat meestal uit twee bestanden, namelijk een '.dff' en een '.txd' bestand. Deze moeten vervangen worden met de gelijkwaardige bestanden van de mod. Hoe dat, aan de hand van de IMG Tool, in zijn werking gaat lees je in deze tutorial. Ik wens je veel succes en als er nog vragen zijn, kun je die daar stellen! Reageren
IceCream93 Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 ik heb zojuist KLIK HIER deze bestand gedownload maar waar moet ik het plaatsen zodat ik het in het game sie moet ik het bij models ofso plaatsen kan iemand me please helpen Het is een voertuig, en die moet met een progamma geïnstalleerd worden. Er zijn meerdere progamma's voor, maar ik raad je de IMG Tool aan. De IMG Tool is een progamma waarmee je gemakkelijk bestanden kunt vervangen, verwijderen of kunt toevoegen. Een normaal voertuig bestaat meestal uit twee bestanden, namelijk een '.dff' en een '.txd' bestand. Deze moeten vervangen worden met de gelijkwaardige bestanden van de mod. Hoe dat, aan de hand van de IMG Tool, in zijn werking gaat lees je in deze tutorial. Ik wens je veel succes en als er nog vragen zijn, kun je die daar stellen! Dankjewel Matthijs ik ga er mee aan de gang ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.