Jarno Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Ik weet neit echt waar ik het moet zetten van het is geen MTA Clan Advertisemt. Maar oke. Ik ga MTCO (MultiTheftClanOrganisation starten. Dit is een online systeem voor clans. Hiermee kan je andere clans uitdagen voor een (vriendschappelijke) match. Je kan de stats zien van andere clans. En nog veel meer. De bedoeling van dit systeem dat clans gemakkelijk de MTA-Clan Nieuws in de gaten kunnen houden, makkelijk en snel een clan uitdagen. Opgeven welke members er in je clan zitten. Deze systeem zal rond 10 Januari af zijn. Het kan ook een maand later zijn ofzo maar is schat dat ik ong. 10 januari 2005 klaar ben met versie 1.0. Nu vraag ik ook iemand die een mooie layout kan maken. Die gesliced is enzo. Neem contact met me op voor vragen enzo en als je als clan interesse hebt om het BETA systeem soms te testen. Neem dan contact met mij op via (het liefst) msn of e-mail (Zie profiel). Vinden jullie het een goed idee? [edit] Waarschijnlijk voor MTCO een onderdeel van GTAGames Netwerk. En is ook voor clans uit andere landen. Maar het systeem wordt uitgebreid. Heel uitgebreid met verschillende talen enzz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Wil je dus een site beginnen waar clans elkaar kunnen uitnodigen voor battles met stats en whatever? Het kan vallen onder de GTAgames.nl projecten. Daarvoor kan je contact met mij opnemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Wil je dus een site beginnen?Het kan vallen onder de GTAgames.nl projecten. Daarvoor kan je contact met mij opnemen. Ja een site ja. Misschien als dat kan. Ik contacteer je wel op msn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Mmh... Ik ben iig bezig met de opzet van een Nederlandse MTA Competitie... Maar lezend uit je post is dat van jou tog wel een tikkie anders... Anyway, succes ermee ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Mmh...Ik ben iig bezig met de opzet van een Nederlandse MTA Competitie... Maar lezend uit je post is dat van jou tog wel een tikkie anders... Anyway, succes ermee ... Misschien kunnen we samen werken. Maar dan met 1 systeem. Alleen jij doet geen systeem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) Lay out? Kan ik wel doen Ik kan o.a. Members systeem De site zelf Nou ja ik kan niet echt super veel bedenken voor zo'n site zeg maar wat er op moet als ik het moet maken. Bewerkt: 28 december 2004 door neophyte13-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Opzig wel een cool idee mar of het gaat lukke... mja als het lukt ga ik ook MTCO-e, en ik wil de beta-versie wel testen whor Bewerkt: 29 december 2004 door *RIP*Rea Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Opzig wel een cool idee mar of het gaat lukke... mja als het lukt ga ik ook MTCO-e, en ik wil de beta-versie wel testen whor Neem contact met me op msn (Zie me profiel). MTCO is vooral bedoelt voor clanleaders maar het is ook handig voor gewoen mta'ers die een clan willen joinen en gewoon clanleden. MTCO - De verzamelplaats voor MTA'ers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Opzig wel een cool idee mar of het gaat lukke... mja als het lukt ga ik ook MTCO-e, en ik wil de beta-versie wel testen whor Neem contact met me op msn (Zie me profiel). MTCO is vooral bedoelt voor clanleaders maar het is ook handig voor gewoen mta'ers die een clan willen joinen en gewoon clanleden. MTCO - De verzamelplaats voor MTA'ers! Ik ben clanleader van *RIP* dus da komt wel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Zie de MTCO status op: www.mtco.xoti.net Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Nee hoeft niet meer, ik ben gestopt met RIP <_< Maar weet er dan iemand hoe ik mijn naam ofzo nog kan veranderen van *RIP*Rea naar Rea ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 je stuurt een pb naar joriz of shyne of marius met een net bericht dat je je naam wil veranderen en een reden dan heb je kans dat je naar wordt veranderd, tis geen grote verandering dus ik zie geen reden dat het niet mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 je stuurt een pb naar joriz of shyne of marius met een net bericht dat je je naam wil veranderen en een reden dan heb je kans dat je naar wordt veranderd, tis geen grote verandering dus ik zie geen reden dat het niet mag Hoe moet ik die PB dan sture ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Forum n00b? Druk in het menu op "Jouw controle paneel"... Dan krijg je links deze lijst: · Verstuur PB· Ga naar Postvak IN '-- Sent Items · Leeg PB folders · Mappen Bewerken · Adresboek · Archiveer Berichten · Opgeslagen (niet verzonden) berichten · Berichten Volger Lijkt me duidelijk verder? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MPlay Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Mooi Prog Lijkt Het Mij HEb JE Testers Nodig Vraag Maar Aleen Zit Ik Nu Nog Niet Bij Een Clan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.