S()nny Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) nu iedereen het tog maar doet , kan ik me er ook niet van weerhouden... dus..hier komen al mijn signs. 1#. Abstract. 2#. Abstract. again 3#. Abstract Addiction. 4#. Titan Quest. 5#. Bewerkt: 21 augustus 2007 door S()nny Reageren
Sunray Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Das vast je eerste abstract sig. Een paar tips alvast: Gebruik een 3d render en een c4d kom je een stuk beter uit. En het is best moeilijk te zien wat je er in moet zien veel te donker. + Ik had geen scanline's gedaan. Ik had me naam ergens anders geplaatst niet achter die scanline's. Dat kan je gebruiken voor je volgende abstract sig. Ik geef het toch een 6.5 omdat het je eerste is. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 ik vind het inderdaad iets te donker, het mag dan abstract zijn maar ik wil graag wel wete waar ik tegen aan kijk en het logo is iets te groot vind ik iverhouding met de breedte van de sig Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 haha miss valt er nu juist over overbelichting te praten nee valt wel mee maar probeer je render te verdelen nu heb je 1 kale vlakte... voor de rest mooi werk hoor Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 k daar heb je balans gevonden dat ziet er mooi uit.. enige minpuntje is dat ik het idee krijg dat hij geblured is ... krijg er beetje tranerige ogen van zeg maar .. voor de rest mooi wer Reageren
Sunray Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Die is wel mooi gedaan mooie achtergrond maar nu past dat stukje c4d er niet bij dat je bij die render ziet. De render is zeer mooi gedaan heb je het ingeblend ofzo? En die lensflare past mooi bij je achtergrond. Die verdient 8.3/10. Mooie design S()nny Reageren
.Syfes Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 W O W Je bent echt verbeterd. Ik vind ze allemaal top Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.