kevin schilder Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 hallo weet iemand misschien hoe je in de pc versie van vice city normaal loopt zoals de voetgangers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik weet niet zeker of het in Vice City kon, maar als het kon gaat het als volgt: Terwijl je loopt (dus dat is standaard met de pijltjestoetsen of WASD-toetsen), moet je de Alt-toets ingedrukt houden. Op die manier kun je dan normaal lopen, en ren je dus niet, zoals normaal wel het geval is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik heb het uitgeprobeerd maar het helpt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 nee dat werkt alleen bij vc, maar vroeger had ik wel een mod dat je kon lopen, 1 naadeel je kan niet meer normaal eh half rennen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Het is inderdaad niet mogelijk, in San Andreas kan dat voor het eerst op een PC-versie, maar in alle voorgaande delen is het niet mogelijk. Alleen in scènes van missies zie je Tommy normaal lopen, maar anders zal hij altijd in de "hardloop-stand" lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Bij de Xbox en ps2 versie kun je wel normaal lopen. En misschien moet je eens een mod proberen om normaal te kunnen lopen voor de pc versie. Zonder mod kan het absoluut niet! Misschien kan je wel een joystick aansluiten op je pc voor Vice City Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.