RonaldVC Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Het inlevertermijn voor de SOTM is voorbij, en vandaag begint de stemronde. De deelnemende signatures zijn ===>HIER<=== te vinden. Stemmen kan tot en met maandag 27 Augustus! Stemmen kan in dit topic, en neem daarvoor onderstaand lijstje over. [b]Naam:[/b] (deelnemer) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht) De winnende signature krijgt als prijs één maand lang zijn signature als header bovenaan het Graphicsfora. Veel succes aan de alle deelnemers!
DaddyPimp Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Naam: Lord of War Waarom: Springt er het meeste uit.
TheGuardian Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Naam: Jon-Asses Waarom: Deze signature vond ik eerst en vooral het beste van de 3 eruit zien en daarnaast zag je ook dat die siggy echt om het thema sport ging wat ik bij de andere niet echt had. Deze siggy verdient zeker en vast signature of the month! Keep up the good work Jon-Asses
-Matthijs- Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Naam: Jon-Asses Waarom: Helemaal mijn style, ik denk dat ik ook zoiets had gemaakt. De beide zijkanten vind ik dan wel weer iets te leeg, maar de achtergrond maakt gelukkig veel goed. KUTGW!
-Omar- Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Naam: Jon-Asses Waarom: Heel mooi gedaan je ziet hem op de achergrond ook nog eens. Maar jammer dat de zijkanten zo zwart zijn Maar toch goed gedaan MVG gtaman122
NandroDavids Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Naam: Jon-asses Waarom: Vergeleken met de andere 2 is dit gewoonweg de mooiste signature die er is ingeleverd. Ik vind 'm niet helemaal perfect, want de zijkanten vind ik toch nog wat te leeg. Maar al met al goed genoeg om naar mijn mening Signature of the Month te mogen worden
RonaldVC Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Zo, de stemperiode is voorbij, en we hebben een duidelijke winnaar ondanks dat er relatief weinig gestemd is. De winnaar van deze SOTM ronde is geworden: Jon-Asses!! Jon-Asses, van harte gefeliciteerd, jouw signature zal zo snel mogelijk als header geplaatst worden.
Recommended Posts