Las Vegas Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Ik was aan het proberen neon onder je voertuig tekrijgen via txd workshop. >>Hier tedownloaden<< De mod is wel Duits >>Hier tedownloaden<< Dan moet je particle openen met txd workshop, Dan moet je kiezen tussen shar_car of shar_bike( lukt ook allemaal) Dan open je de map waar je neon inzit lukt ook allemaal. Daarna sla je het op, Dus je schrijgt particle.txd over. Maar dan als ik online wilt spelen krijg ik error hoe kan dat? Bewerkt: 20 augustus 2007 door linx2 Reageren
xgaming Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik was aan het proberen neon onder je voertuig tekrijgen via txd workshop. >>Hier tedownloaden<<De mod is wel Duits >>Hier tedownloaden<< Dan moet je particle openen met txd workshop, Dan moet je kiezen tussen shar_car of shar_bike( lukt ook allemaal) Dan open je de map waar je neon inzit lukt ook allemaal. Daarna sla je het op, Dus je schrijgt particle.txd over. Maar dan als ik online wilt spelen krijg ik error hoe kan dat? Wat voor error krijg je? Sommige servers kicken (eigenlijk de meeste) omdat ze denken dat je cheat en/of mods niet zijn toegestaan. We kunnen je misschien alleen verder helpen als je die error post. Hier kan ik verder niks mee, doet de mod het overigens wel als je geen multiplayer doet? Reageren
Las Vegas Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ja het zowel bij offline als bij samp die error zie screen hieronder. Andere mods die ik erin heb heb ik ook gewoon bij samp... Ik had ook een neon mod gevonden van particle dat is ipv zwarte schaduw onder de auto nu groen (lijkt ook op neon) en die doet het wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.