Joeristoef Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Missie(s): De overige spraytags van los santos sprayen (ik was ermee bezig, alles netjes bijgehouden, blijkt dat ergens de telling niet klopte) Cheaten: Absoluut niet Versie: 1.01 Overig: De auto's aub in de garages laten staan. Die ene motor bij het huidige savehouse mag je wel gebruiken. Alvast bedankt, ik kijk er naar uit. EDIT: Oeps, foutje Bewerkt: 20 augustus 2007 door Joeristoef
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Gehaald: Alle gang tags sprayed. Beloning: Er spawnen nu een AK-47, Tec-9, Sawn-Off Shotgun en Molotov Cocktails in de keuken van Johnson house. Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Er is een heel handig programmaatje voor je dat aangeeft wat je nog moet doen om San Andreas 100% uit te spelen. Dat laat ook zien waar de collectables zijn die je nog moet halen, zeer handig dus. Dit programmaatje heet SAMA het tast je spel op geen enkele manier aan, het leest alleen je savegame. Je kan SAMA hier downloaden. Je hebt ook .Net Framework Version 1.1 nodig, .Net Framework Version 1.1 kan je hier downloaden.. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 20 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti
Joeristoef Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Heel erg bedankt. En dat programma zal ook nog wel van pas komen
Recommended Posts