Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb pasgeleden IMG-tool gedownload maar hij doet het niet!!

Waar zou dat aan kunnen liggen??

Alvast bedankt!!

Geplaatst:

Wat doet ie niet... :?

Weet niet wat ie niet doet ( Goed en begrijpelijk uitgelegt ook :ch: )

Maar probeer IMGtool V2.0 is, als je die nog niet hebt..

Geplaatst:
Wat doet ie niet... :?

Weet niet wat ie niet doet ( Goed en begrijpelijk uitgelegt ook :ch: )

Maar probeer IMGtool V2.0 is, als je die nog niet hebt..

Hallo,

Sorry voor mijn onduidelijke uitleg.. Ik zal het beter proberen uit te leggen ;)

Ik heb dus IMGtool V2.0 gedownload en geinstaleerd maar als ik hem open maak komt er te staan dat hij beschadigt is..

Ik heb hem al verschillende keren opnieuw gedownload maar hij doet het echt niet..

Is er misschien een andere versie van IMGtool die voor hetzelfde doel dient?

Mijn doel is om auto's in VC te zetten.. Maar dat lukt echt niet.. Ik heb al verschillende progamma's geprobeert, maar niks werkt.

Daarom hoop ik dat iemand mij kan vertellen of er een andere versie van IMG-tool is, of mij kan uitleggen waarom IMGtool V2.0 het niet doet bij mij ;)

Ik hoop dat het zo wel wat duidelijker is en dat iemand mij kan helpen!! ^_^

Geplaatst:

Het kan voorkomen dat een bepaalde download beschadigd is, dus het is slim hem van een andere site te downloaden. Wat jij doet is hem volgens mij steeds van dezelfde site downloaden. Verwijder wel eerst even je versie die het niet doet, en dan download dan één van deze twee:

Geplaatst: (bewerkt)
Het kan voorkomen dat een bepaalde download beschadigd is, dus het is slim hem van een andere site te downloaden. Wat jij doet is hem volgens mij steeds van dezelfde site downloaden. Verwijder wel eerst even je versie die het niet doet, en dan download dan één van deze twee:

Hallo Matthijs,

Heel erg bedankt voor de links!!

Nou heb ik hem wel succesvol gedownload ^_^

Maar nou stuit ik meteen op het volgende probleem!!

Ik las in de handleiding dat ik Winrar nodig had om de IMG Tool uit te pakken..

Ik heb de link voor Winrar gevolgt en Winrar vervolgens gedownload. Maar hij doet het ook niet!!

Ik dit misschien hetzelfde probleem als ik had bij IMG Tool?

Weet jij misschien andere links voor Winrar of andere versies?

Alvast bedankt!!

Bewerkt: door Ruwie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...