snapper Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik heb gevonden hoe je bv. de kleren van de politie veranderd, maar kun je ook via imgtool, je eigen kleren veranderen. Bijvoorbeeld: Ik heb de nieuwe ambulancekleren gedownload van snelwegfreak, kun je die zelf aantrekken door middel van IMGtool? Thx Snapper Bewerkt: 20 augustus 2007 door snapper Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 misschien ook via kledingkast??? kweeniet heb je het wel in de goede map gezet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Dan zou je dat eerst met de IMG tool moeten wijzigen, en vervolgens in main.scm aanpassen. Dan heb je die gelijk in het begin al aan. Let er wel op dat je dan nieuwe savegame moet starten... Of natuurlijk gewoon in de kledingkast laten komen en daarna aantrekken, dan heb je de main.scm niet nodig. Reageren
snapper Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 hoe laat je dat dan in de kledingkast komen? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 je kunt tog gewoon die mod instaleren en dan gaan daten met die vriendin van het z huis dan krijg je ook dat unuform in je kledingkast. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Uhm mischien kan je de medic uniform (die je kan krijgen bij Katie Zhan 100% date klik hier) Replace met je gedownloade, En zo heb je hem dan in je kleerkast. Je moet dan wel eerst 100% hebben met katie zhan, klik hier voor de vindplaatsen van de dates. Mischien dat ik je hiermee geholpen hebt, weet zelf namelijk niet veel van kleren veranderen etc. Ik weet ook helemaal niet of dit kan maar mischien wel wie weet. Als ik het fout heb sorry dan! EDIT: Ah sjors post hetzelfde 14 secondes voor mij Bewerkt: 20 augustus 2007 door DJ CJ Reageren
snapper Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 maar is het niet mogelijk om een bepaald bestand uit GTA3.img te replacen met die ambulance texture? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 maar is het niet mogelijk om een bepaald bestand uit GTA3.img te replacen met die ambulance texture? nee dit is helaas niet mogelijk Reageren
snapper Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Of natuurlijk gewoon in de kledingkast laten komen en daarna aantrekken, dan heb je de main.scm niet nodig wil je eens uitleggen hoe je dat dan doet? die date is ook wel handig.. maar ik zit daar bijlange nog niet XD Bewerkt: 20 augustus 2007 door snapper Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 maar is het niet mogelijk om een bepaald bestand uit GTA3.img te replacen met die ambulance texture? nee dit is helaas niet mogelijk Mag ik je even corrigeren, dit is wél mogelijk, namelijk met de IMG Tool. Klik hier voor een uitgebreide tutorial over de IMG tool. Dat doe je door kleding op te zoeken die je wilt "inwisselen", en dan die vervangen met de IMG tool. Reageren
snapper Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 dat weet ik wel, ik bedoel hoe je je eigen kleren veranderd.. ik loop bv met een zwarte tshirt en een zwarte broek.. hoe verander je dat dan met IMGtool Reageren
Little Jacob Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik wou zelf dat politie pakje hebben dus dat date deed heel lang heb gewoon een save game 100% gedownload. Heb medic uniform ook dus. Dat kan je ook doen. Reageren
snapper Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 ok, heb ik gedaan en het werkt! bedankt iedereen!! Reageren
snapper Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) aaaah nee.. als ik een savegame laad, valt mij gta uit :s wat ik gedaan heb: 1) Savegame gedownload 100% van dit forum 2) via imgtool dat medic pakje veranderd.. Bewerkt: 20 augustus 2007 door snapper Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 aaaah nee.. als ik een savegame laad, valt mij gta uit :swat ik gedaan heb: 1) Savegame gedownload 100% van dit forum 2) via imgtool dat medic pakje veranderd.. Je moet even kijken welke versie je hebt. Ga naar de map Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script. Kijk dan bij het bestandje script.img, is het 568 kb dan heb je versie 1, is het 562 kb dan is het versie 2. Het is namelijk zo dat je met versie 2 niet kunt modden en als je de verkeerde 100% savegame hebt werkt hij ook niet (versie 1 moet bij versie 1 en versie 2 moet bij versie 2).Download dit pakket, pak het uit, plaats script.img en main.scm in de map Script (net genoemd, in plaats van de oude script.img en main.scm dus), installeer de patch die daar ook bij zit en dan zou het als het goed is moeten werken. Maak wel een backup van je huidige main.scm en script.img! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.