WackoX Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Volgens mij werkt het niet, ik heb dus dit: CreateObject(16093,357.4773,2588.5808,16.4858); En ik heb hem tussen mijn auto spawn's geplaatst, maar als ik heb compile dan krijg ik dit: C:\XXX(174) : warning 217: loose indentation (Was al zo) C:\XXX(184) : warning 217: loose indentation (Was al zo) C:\XXX(191) : warning 217: loose indentation (Was al zo) C:\XXX(384) : warning 202: number of arguments does not match definition (Was niet zo) C:\XXX(384) : warning 202: number of arguments does not match definition (Was niet zo) C:\XXX(384) : warning 202: number of arguments does not match definition (Was niet zo) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 6 Warnings. Bewerkt: 25 augustus 2007 door Danny_k Reageren
WackoX Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Ondangs die fouten heb ik het toch geprobeert en hij staat er! maar èèn probleem, hij zit in de grond Bewerkt: 25 augustus 2007 door Danny_k Reageren
Sandra Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 CreateObject(16093,357.4773,2588.5808,16.4858); C:\XXX(384) : warning 202: number of arguments does not match definition (Was niet zo) Jij hebt nu: CreateObject(id, x, y, z); het moet zijn: CreateObject(id, x, y, z, x-rotatie, y-rotatie, z-rotatie); Maak er dus van: CreateObject(16093,357.4773,2588.5808,16.4858, 0, 0, 0); Reageren
WackoX Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Bedankt ik heb het al en hij staat goed! Maar nog èèn klein dingetje, er hoor ook nog een strap bij te staan, dat is een appart opject maar ik kan heb niet vinden, ik weet alleen dat hij ''a51_gatecon_a'' Heet. Reageren
Sandra Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Bedankt ik heb het al en hij staat goed!Maar nog èèn klein dingetje, er hoor ook nog een strap bij te staan, dat is een appart opject maar ik kan heb niet vinden, ik weet alleen dat hij ''a51_gatecon_a'' Heet. 16638 Reageren
WackoX Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Woow tnx jij bent echt goed, weet je ook nog die lijst met alle skin's en ID's er bij? Ik heb hem ergens gezien maar ben hem kwijt geraakt. Reageren
Sandra Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Oke, hier een lijst met handige links: Skins + foto's + id's: http://gtam.info/sampid/skiny_samp.php Lijst met voertuigen + id's: http://weedarr.wikidot.com/cars Lijst met wapens + foto's + id's: http://weedarr.wikidot.com/gun-types Lijst met pickup-model-id's + de pickup-types: http://weedarr.wikidot.com/pickup-models Lijst met id's van de kleuren, id's van auto-onderdelen, weer-id's, icoon-id's: http://weedarr.wikidot.com/general-stuff Showroom met (complete) gamemodes: http://forum.sa-mp.com/index.php?board=30.0 Lijst met (alle) script-functies van Pawno: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Functions_Old Reageren
WackoX Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Woooooow heel erg bedankt, voorlopig hoef ik niks meer te vragen Reageren
WackoX Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb op die site gekeken van script showroom maar ik kan nergens een car fix commando vinden En ik zag ook al een mooi report scriptje maar die werkt voor geen meter, wel zo'n 50 fouten en hij maakt geen .amx aan Bewerkt: 26 augustus 2007 door Danny_k Reageren
Sandra Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 En ik zag ook al een mooi report scriptje maar die werkt voor geen meter, wel zo'n 50 fouten en hij maakt geen .amx aan Tsja, je moet niet zomaar hele codes alleen maar kopiëren en plakken en dan er vanuit gaan dat het direct werkt. Je moet vaak nog dingen veranderen. (Namen van kleuren enzo) Lees gewoon die error's die hij aangeeft eens door. (zoek de regel op waar hij een error aangeeft en probeer het eerst zelf op te lossen. Ik heb op die site gekeken van script showroom maar ik kan nergens een car fix commando vinden Nou omdat ik me toch verveel heb ik voor je een car-fix commando gemaakt. >>Opmerking: Het is niet mogelijk om het uiterlijk van de auto te fixen (deuken zullen zichtbaar blijven) Je kan alleen de health van de motor fixen. << if (strcmp("/repair", cmdtext, true) == 0) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ // is de speler wel of niet in een voertuig? SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You must be in a vehicle to repair it!"); return 1; } else if(GetPlayerMoney(playerid) < 2000) { // heeft de speler wel meer dan 2000 dollar? SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You don't have enough cash!"); return 1; } else { // zo ja: GivePlayerMoney(playerid, - 2000); // laat de speler 2000 dollar betalen SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0); // zet de health van de auto op 1000 SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "You have paid $2000 to repair your car."); return 1; } return 1; } Reageren
WackoX Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Bedankt, maar hoe moet ik hem dan d'r in proppen, ik heb hem maar egens neer gezet en ik krijg deze nieuwe error's: C:\DOCUME~1\Danny\BUREAU~1\Games\SA-MP\FILTER~1\actions.pwn(16) : error 010: invalid function or declaration C:\DOCUME~1\Danny\BUREAU~1\Games\SA-MP\FILTER~1\actions.pwn(18) : error 010: invalid function or declaration C:\DOCUME~1\Danny\BUREAU~1\Games\SA-MP\FILTER~1\actions.pwn(20) : error 010: invalid function or declaration C:\DOCUME~1\Danny\BUREAU~1\Games\SA-MP\FILTER~1\actions.pwn(22) : error 010: invalid function or declaration C:\DOCUME~1\Danny\BUREAU~1\Games\SA-MP\FILTER~1\actions.pwn(24) : error 010: invalid function or declaration C:\DOCUME~1\Danny\BUREAU~1\Games\SA-MP\FILTER~1\actions.pwn(26) : error 010: invalid function or declaration C:\DOCUME~1\Danny\BUREAU~1\Games\SA-MP\FILTER~1\actions.pwn(30) : error 010: invalid function or declaration C:\DOCUME~1\Danny\BUREAU~1\Games\SA-MP\FILTER~1\actions.pwn(32) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 8 Errors. Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Je hebt waarschijnlijk, als ik het goed bekijk niet bovenaan je gamemode '#include <a_vehicles>' neergezet. Daarmee kent hij bepaalde commando's niet. Ik heb hem laatst wel toegevoegd maar bij mij kan hij het bestand niet lezen . Reageren
Azer Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Je hebt waarschijnlijk, als ik het goed bekijk niet bovenaan je gamemode '#include <a_vehicles>' neergezet. Daarmee kent hij bepaalde commando's niet. Ik heb hem laatst wel toegevoegd maar bij mij kan hij het bestand niet lezen .Nee, voor de standaard include bestanden is alleen de regel "#include <a_samp>" nodig in je pawnbestand. a_samp.inc laadt namelijk de rest van de include files. Alleen niet oorspronkelijke include bestanden moet jezelf includen.@Danny_k: begin is het met het lezen van de foutmeldingen, wat bevind zich bijvoorbeeld op regel 16? Reageren
WackoX Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Kan je mischien een heel fix.pwn en fix.awn maken? Reageren
Sandra Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Kan je mischien een heel fix.pwn en fix.awn maken? Kan je misschien iets duidelijker zijn? Bedankt, maar hoe moet ik hem dan d'r in proppen, ik heb hem maar ergens neer gezet en ik krijg deze nieuwe error's: Je moet nooit een stuk script 'zomaar ergens' neerzetten slimmerd Je moet commando's altijd bij "public OnPlayerCommandText" zetten!! Bewerkt: 1 september 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.