Jump to content

Transformers - The Movie (2007)


Vegeta

Transformers - The Movie  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van : Transformers - The Movie

    • Helemaal te gek, beste film tot nu toe !!!!!
      1
    • Fantastische film moet je zien.
      1
    • Goeie film echt het geld waard.
      1
    • Ik zou hem wel eens willen zien.
      3
    • Gaat wel.
      1
    • Ik vind het niet echt goeie film.
      1
    • Echt een stomme saaie film.
      0
    • Ik ben niet voor zulke films met actie.
      1
    • Transformers? Welke transformer, Waar ?
      2
    • Ik ga alleen naar transformers voor die actrice die erin speelt :P
      0


Recommended Posts

Mijn mening :

Wie is er allemaal nou al naar Transformers geweest ik ben er gisteren naar geweest Ik vind het de beste film die ik ooit heb gezien letterlijk ! Het was meteen al goed opgebouwd je kreeg meteen alle informatie zodat je de series niet hoefde te bekijken om het te snappen. Sommigen films hebben Praten - actie - praten - praten - praten - actie - praten

en dan de laatste fantastische actie. Deze film was elke moment actie naar mate het naar het einde ging. Ze overlegde dingen tussen door tijdens de actie dus je kon je echt niet vervelen zelf het praten was erg interessant in deze film. En dit was de eerste film waar ik zelfs bij het praten helemaal geinteresseerd doorkeek.

Het verhaal :

Heel lang geleden op een planeet genaamd 'Cybertron' waar er een oorlog uitgebroken was tussen 2 robot rassen.

De heldhaftige 'Autobots' onder leiding van Optimus Prime en de gemene 'Decepticons' onder de leiding van de gevreesde Megatron die vochten om de 'Allspark'. Het had een oneindige kracht waardoor als het in de verkeerde handen viel het geen goeie gevolgen had. Het lukte de Autobots om het de ruimte in te smokkelen. Maar Megatron ging er achterna tot de planeet Aarde waar de Allspark lande op Antartica en diep in de grond werd geboord en MEgatron mee ging maar door de kou bevroor het ter plekke. Later vind Kapitein Archibald Witwicky het lichaam. En net voordat hij naar een lab werd gebracht gebruikte hij al zijn energie om een map met de plaats van de allspark te schrijven op de bril van de Kapitein. En een tijdje later Koopt Sam Witwicky zijn eerste auto maar het blijkt een Autobot te zijn die een taak heeft om sam te beschermen. Maar Sam's auto is niet de enige Transformer die lande op aarde ver in het woestijn van Qatar wordt een Amerikaanse Militaire Basis aangevallen door een slechte Transformers van de Decepticons. En zo Proberen de Desepticons de Bril van de Kapitein te bemachtigen om zo Megatron en de Allspark te vinden maar de Autobots maken eht hun niet Gemakelijk. En zo bevinden Sam en zijn Vriendin zich middenin een gevechten voor het lot van de wereld.

Verder

Screenshots

tansformers.jpg

Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=zZp75fWe-ss

Bewerkt: door cesar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de film niet gezien maar ik heb ook nooit de series gekeken dus ik weet niet of ik het dan ga snappen of het uberhaupt leuk vindt. een pluspunt is dat die vrouw die in deze film speelt onwijs lekker is :tu:_O_

EDIT: Ik ga hem denk ik tog zien. je weet al waarom... :cya:

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Het is echt een super geweldige film :D Ik had hem laatst gezien op DVD en hij was zóó vet , het verhaal steekt goed in mekaar en is ook goed te volgen. De technieken die er bij gebruikt zijn echt geweldig , het is allemaal net echt :) Een echte aanrader als je serie ook leuk vond :puh:

Greetz :sigaar:

@hierboven: Die vrouw die er in speelt is inderdaad rete sexy :D

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de film niet gezien maar ik heb ook nooit de series gekeken dus ik weet niet of ik het dan ga snappen of het uberhaupt leuk vindt. een pluspunt is dat die vrouw die in deze film speelt onwijs lekker is :tu:_O_

EDIT: Ik ga hem denk ik tog zien. je weet al waarom... :cya:

Zoals ik al zeg :

Wie is er allemaal nou al naar Transformers geweest ik ben er gisteren naar geweest Ik vind het de beste film die ik ooit heb gezien letterlijk ! Het was meteen al goed opgebouwd je kreeg meteen alle informatie zodat je de series niet hoefde te bekijken om het te snappen. Sommigen films hebben Praten - actie - praten - praten - praten - actie - praten

en dan de laatste fantastische actie. Deze film was elke moment actie naar mate het naar het einde ging. Ze overlegde dingen tussen door tijdens de actie dus je kon je echt niet vervelen zelf het praten was erg interessant in deze film. En dit was de eerste film waar ik zelfs bij het praten helemaal geinteresseerd doorkeek.

* Dus je hoeft de series niet te hebben gezien ik heb ze ook niet gezien wel vroeger maar weet ik niks meer van.

Bewerkt: door cesar
Link to comment
Delen op andere websites

ja ik kende transformers ook niet echt goed maar die film is echt geod als je van actie houdt echt

voor actie geef ik het een 10 !!!!!!!!!

het houdt je gewoon bezig de hele tijd

Het is teveel Sci-Fi voor mij. 0_0

Auto's, Straaljagers enz die in robots veranderen komop. :N

Ik zou alleen voor die chick gaan :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...