Dastard Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Sinds kort krijg ik e-mails van iemand die ik verwijderd heb UIT mijn MSN en uit mijn hotmail contact personen,en ik krijg maar die e-mails krijgen. De maker van dat account(hij heeft een nieuw) heeft zelf gezegd op het nieuwe account dat hij gehackt was op zijn oude. Maar zijn oud account van MSN heb ik UIT mijn MSN verwijderd en uit mijn hotmail personen.Wat kan ik hieraan doen? EDIT: hier even het bericht gekoopieerd. Van: ********************** Verzonden: maandag 20 augustus 2007 12:14:58 Aan: Onderwerp: Altijd al is iemand willen hacken?! | | | Postvak IN Altijd al eens iemand willen hacken?! Vandaag kan het!!! ******** en check de programmas en de tools!! Ook mega veel tutorials, hoe je GRATIS cola uit een automaat krijgt, bekijk GRATIS complete films!!! Truc hoe je GRATIS ringtones van jamba krijgt, Online politie scanners > luister mee met de politie, hoe je GRATIS 06 nummers kan bellen! EN NOG VEEEEL MEEEEER VETTE SHIT!!! De beste plek op het internet is gewoon ***************** GreetZ man! ************************* ------------------------------------------------------------------------------------------- Dit e-mailtje is verzonden omdat iemand zijn/haar contactenlijst heeft geïmporteerd via ******************************* Afmelden voor deze mailing? ***************************** ------------------------------------------------------------------------------------------- >>> Door PatrickW: links naar warez en email verwijderd<<< Bewerkt: 20 augustus 2007 door PatrickW Reageren
TheGuardian Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Hey Dastard, Op msn moet je hem gewoon weer gewoon toevoegen op je msn. Je voegt zijn e-mail toe aan je contactpersonen en dan zit hij terug in je lijst. Je ziet hem dan nog geblokkeerd staan. Dan klik je met je rechtermuisknop op zijn naam en klik je op blokkering opheffen. Hij kan jouw dan terug oproepen en jij hem en hij staat dan niet meer geblokkeerd. Voor hotmail ga je kijken bij je geblokkeerde lijst. Daar staat zijn naam + email normaal. Je vinkt hem aan en verplaatst hem naar nieuwe map bijvoorbeeld contactpersonen. Zijn mail staat dan niet meer geblokkeerd. Indien je hem dan ook op msn hebt kun je hem zelfs uit je contacten gooien omdat msn automatisch bij hotmail laat zien wie dat is en wat zijn status op msn is terwijl je zijn e-mail leest. Hopelijk ben je hier wat mee, succes! Reageren
Dastard Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Hey Dastard,Op msn moet je hem gewoon weer gewoon toevoegen op je msn. Je voegt zijn e-mail toe aan je contactpersonen en dan zit hij terug in je lijst. Je ziet hem dan nog geblokkeerd staan. Dan klik je met je rechtermuisknop op zijn naam en klik je op blokkering opheffen. Hij kan jouw dan terug oproepen en jij hem en hij staat dan niet meer geblokkeerd. Voor hotmail ga je kijken bij je geblokkeerde lijst. Daar staat zijn naam + email normaal. Je vinkt hem aan en verplaatst hem naar nieuwe map bijvoorbeeld contactpersonen. Zijn mail staat dan niet meer geblokkeerd. Indien je hem dan ook op msn hebt kun je hem zelfs uit je contacten gooien omdat msn automatisch bij hotmail laat zien wie dat is en wat zijn status op msn is terwijl je zijn e-mail leest. Hopelijk ben je hier wat mee, succes! Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.