Sjorszzz Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 weet iemand of er een server bestaad waar je niet kan cheaten. want het is echt irrri bijna de helft is aant cheaten. ik weet zelf niet hoe je kan terug cheaten online. dus weet iemand een server waar je niet op kan cheaten???
-Matthijs- Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik denk niet dat die er is, of althans, bijna elke server krijgt denk ik wel eens te maken met cheaters. Er zijn altijd wel weer mensen die het nodig vinden het voor een ander te verzieken. Ik raad je aan gewoon een server te zoeken die erg groot en populair is, daar wordt meestal niet gecheat. Wat jij dus vooral niet moet gaan doen is ook cheaten. Als jij er niet van houdt, moet je juist het goede voorbeeld geven.
.Timothy Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Nou, iedere server is ongeveer hetzelfde. Je kan nooit niet cheaten, dat wordt altijd wel omzeild. Er zijn wel servers waar vaak veel admins online zijn en dus worden die mensen wel snel gebanned, maar er zijn geen servers waar cheaten onmogelijk is. Jammer, maar zo is het...
Daan[NL] Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik denk dat je dan minder op drukke servers moet want daar val je minder op als cheater, op kleine zelf gehoste zijn vaker admins
Azer Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Cheaten is op de meeste servers die SA:MP Anticheat (SAC) draaien niet meer mogelijk aangezien de SAC automatisch geupdate kan worden, de meeste officiele servers hebben meestal ook wel genoeg admins online
T@rget Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Cheaten is op de meeste servers die SA:MP Anticheat (SAC) draaien niet meer mogelijk aangezien de SAC automatisch geupdate kan worden, de meeste officiele servers hebben meestal ook wel genoeg admins online Gewoon je DLL's cracken en klaar is kees Maar zoals jij ook al zegt er zijn op de meeste goede servers genoeg admins online die de cheaters buiten houden. In MTA wordt er als je het mij vraagt niet veel door gedaan. MTA Team zegt altijd dat ze het beter maken en daar nemen ze dan ook vet veel tijd voor. En dan is het meestal nog niet zo heel goed
Azer Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Cheaten is op de meeste servers die SA:MP Anticheat (SAC) draaien niet meer mogelijk aangezien de SAC automatisch geupdate kan worden, de meeste officiele servers hebben meestal ook wel genoeg admins online Gewoon je DLL's cracken en klaar is kees Welke dll's? de anti-cheat werkt serverside... uiteraard bestaan er dll hacks voor SA:MP, maar die werken zoals vorige keer is gebleken maar tijdelijk (SAC werd geupdate en klaar ).De anticheat van MTA is al een jaar niet meer geupdate maar dat terzijde.
kevin software Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 voor alle server eigenaaren plaats dit in server.cfg : anticheat 1 (werkt aleen in sa-mp 0.2)
thierry07 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 je mag gewoon niet cheaten dus vraag er niet om!!!
ikt Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Cheaten is op de meeste servers die SA:MP Anticheat (SAC) draaien niet meer mogelijk aangezien de SAC automatisch geupdate kan worden, de meeste officiele servers hebben meestal ook wel genoeg admins online Gewoon je DLL's cracken en klaar is kees Welke dll's? de anti-cheat werkt serverside... uiteraard bestaan er dll hacks voor SA:MP, maar die werken zoals vorige keer is gebleken maar tijdelijk (SAC werd geupdate en klaar ).De anticheat van MTA is al een jaar niet meer geupdate maar dat terzijde. Erm... Maar kun je niet meer cheaten of chrasht het spel? Want ik heb een Windowed mode in combinatie met die DLL's. Als je niet kunt cheaten vind ik het niet erg, maar als ik maar kan blijven in Windowed mode Want ik ben zeer bang voor chrashes, meestal gaat de computer ook mee O.o. Niet leuk dus
Azer Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 SA:MP 0.2 heeft een ingebouwde windowed modus (en nee, met die dll werkt het niet), kwestie van als je SA:MP opgestart is ALT+ENTER gebruiken
Venzio Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Het zou wel leuk zijn servers waar je NIET kan cheate
Azer Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Het zou wel leuk zijn servers waar je NIET kan cheateLees dit topic is door, wellicht vind je een antwoord.
The GamerII Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Sinds ik SAMP 0.2 heb gedownload, heb ik weinig cheaters meer gezien..
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Sinds ik SAMP 0.2 heb gedownload, heb ik weinig cheaters meer gezien.. Lol dan heb je of ge luk of je zit bijna nooit acjter samp want grotendeels van de hax voor samp werken ook nog op 0.2.2 ;P of jij zit op de verkeerde server... Ik heb ook bijna geen cheaters meer gezien sinds de release van 0.2
Recommended Posts