Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan geen goed programma vinden om mods in gta san andreas te installeren, kan iemand mij helpen?

als je weet welk programma je nodig hebt, ken je ook zeggen waar te downloade?

B.V.D

Geplaatst:
Ik kan geen goed programma vinden om mods in gta san andreas te installeren, kan iemand mij helpen?

B.V.D

Er zijn meerdere programma’s om mods mee te installeren. Ik zal de belangrijkste twee even opnoemen:

• 1. Ten eerste hebben we de
IMG Tool. Hiermee kun je handmatig bestanden verwisselen, verwijderen of weer toevoegen. Dit is moeilijkste, maar ook direct de beste manier om een mod te installeren. Met de IMG tool kun je vrijwel alle mods installeren. Hoe het installeren van mods met de IMG Tool in zijn werking gaat lees je hier. Het is overigens een makkelijk proces dat je zo onder de knie hebt.
2. Dan hebben we nog GGMM, een automatische installer die automatisch voertuigen installeert. Andere mods moeten dus met de IMG Tool, maar voertuigen kunnen met GGMM geïnstalleerd worden. Onthoudt dat het een automatisch iets blijft, dus een fout is snel gemaakt. Hoe GGMM in zijn werk gaat zie je in
video-tutorial!

Geplaatst:

B.V.D

Er zijn meerdere programma’s om mods mee te installeren. Ik zal de belangrijkste twee even opnoemen:

• 1. Ten eerste hebben we de
IMG Tool. Hiermee kun je handmatig bestanden verwisselen, verwijderen of weer toevoegen. Dit is moeilijkste, maar ook direct de beste manier om een mod te installeren. Met de IMG tool kun je vrijwel alle mods installeren. Hoe het installeren van mods met de IMG Tool in zijn werking gaat lees je hier. Het is overigens een makkelijk proces dat je zo onder de knie hebt.
2. Dan hebben we nog GGMM, een automatische installer die automatisch voertuigen installeert. Andere mods moeten dus met de IMG Tool, maar voertuigen kunnen met GGMM geïnstalleerd worden. Onthoudt dat het een automatisch iets blijft, dus een fout is snel gemaakt. Hoe GGMM in zijn werk gaat zie je in
video-tutorial!

bedankt, en auto's kan ook met die img tool?

Geplaatst:
bedankt, en auto's kan ook met die img tool?

Met de IMG Tool kun je eigenlijk echt alle mods installeren, dus ook die voertuigen. Het handige van die installers, is dat ze alles voor je doen. In principe hoef je enkel wat muisklikken te geven. Bij de IMG Tool weet je wat je doet en kun je, mits er een melding optreed, bijna altijd ingrijpen, omdat jij weet wat je veranderd hebt. Ik raad je overigens ook aan na elke installatie te kijken of de mod het doet. Het komt vaak voor dat men veel mods installeert, en er later achterkomt dat een mod het niet doet. Bekijk je na elke mod of hij het doet, dan kun je eventueel voortijdig al ingrijpen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...