Jump to content

IMG-tool gedownload maar een klein probleempje...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik heb IMG-tool succesvol gedownload en geinstaleert. Maar er is een probleempje wat ik maar niet opgelost krijg.

Als ik een bestandje wil verwijderen om het daarna te vervangen door een gemod bestandje krijg ik een foutmelding.

Dan staat er dat het bestandje niet verwijderd kan worden omdat het al in gebruik is.

Kan iemand mij verder helpen??

Alvast bedankt ^_^

Geplaatst:

Heb je GTA tegelijkertijd aanstaan met IMG Tool? Dat werkt dus niet. Ook niet op een ander account bijvoorbeeld? Kijk anders eens bij Ctrl-Alt-Del -> Processen of daar een gta_sa.exe tussenstaat.

Geplaatst:
Heb je GTA tegelijkertijd aanstaan met IMG Tool? Dat werkt dus niet. Ook niet op een ander account bijvoorbeeld? Kijk anders eens bij Ctrl-Alt-Del -> Processen of daar een gta_sa.exe tussenstaat.

Nee dat is het alletwee niet..

Kan het ook komen doordat ik niet de rechten had om alleen lezen uit te zetten?

Want dat kwam er te staan toen ik "alleen lezen" uit wilde zetten..

Geplaatst:
Nee dat is het alletwee niet..

Kan het ook komen doordat ik niet de rechten had om alleen lezen uit te zetten?

Want dat kwam er te staan toen ik "alleen lezen" uit wilde zetten..

Dat zou best eens kunnen. Ik denk dat de PC van jullie/jou uit meerdere accounts bestaat, met één hoofdaccount ofwel de admin. Een admin is zegt maar het hoofd van iets, in dit geval van de PC. Deze kan het zo instellen dat je niets kunt veranderen of wijzigen. Nu heb je daar twee mogelijke oplossing voor: Je kunt natuurlijk inloggen op het account van de admin, en dan de wijziging doorvoeren, maar daarvoor heb je natuurlijk wel het wachtwoord nodig. Een andere optie is om even netjes aan de admin (thuis) te vragen of hij het even wil doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...