Mesut Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Het lukt mij niet om Fire Fighter te halen, Ik heb te veel tijd nodig om te blussen. en wat is de beste plek om het te doen. Ik deed het in SF maar daar is het echt *** Mesut Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Het lukt mij niet om Fire Fighter te halen, Ik heb te veel tijd nodig om te blussen. en wat is de beste plek om het te doen. Ik deed het in SF maar daar is het echt *** Mesut Belangrijkste is om je muis te gebruiken bij het blussen. Als het goed is kun je met de muis ‘de blusser’ besturen, en daarmee is het eigenlijk heel gemakkelijk. Je kunt dan uit iedere positie een brand blussen, ongeacht of je er recht of schuin voorstaat. Het heeft mij ook een tijd gekost om er achter te komen dat het daarmee makkelijker ging overigens, maar dat even terzijde. Ik raad je dus aan de muis te gebruiken bij het blussen. Je richt met je muis op het voertuig dat in brand staat en je blust. De beste plek lijkt me sowieso niet San Fierro, gezien het feit met de wegen die van hoog naar laag gaan. Las Venturas of Las Santos lijkt me het beste, dus je kunt het daar eens proberen. Succes! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 hier een paar tips Er staan helaas alleen maar brandweerwagens in de drie grote steden. Zorg ervoor dat je de missie begint in een relatief rustig deel met brede wegen, zo min mogelijk verkeer en zo min mogelijk water. Het is mogelijk om met de brandweerwagen ergens naar een klein dorpje te rijden en daar de missie te beginnen, maar hou er rekening mee dat de auto slecht is in het beklimmen van bergen en erg makkelijk op zijn kant gaat. Blijf rustig, zorg dat je geen politie-agenten raakt (want dan krijg je een wanted-level en probeert men je achter het stuur vandaan te trekken) en werk je een weg door de levels. Als je de missie toch in de kleinere steden wilt doen kan je de Firefighter krijgen door er brand te stichten met behulp van Molotovs of een Flamethrower. Als je een voertuig aan het blussen bent, ga er dan zo dicht mogelijk bijstaan, hierdoor is de auto snel geblust en zijn de inzittenden ook sneller gedoofd. bron:wikiGTA Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Zelf heb ik de Firefighter missie in Las Venturas gehaald. Las Venturas heeft als grote voordeel dat er geen heuvels in zitten zoals in San Fierro, met uitzondering van de schuine taluuds naast de snelwegen. Een ander voordeel om het in de stad te doen zijn de gebouwen. Als je namelijk een voertuig hebt geblust zullen er ook voetgangers uitstappen die je ook moet blussen. Zodra je een voetganger raakt met de waterstraal zullen ze vaak (altijd) omvallen en daardoor verder van jou vandaan komen. Zorg er dus voor dat het voertuig tussen jou en een gebouw of muurtje staat, waardoor je de voetgangers tegen dat gebouw / muurtje straalt. Die muur zorgt er dan voor dat ze niet te ver van jou vandaan kunnen vallen waardoor je ze vrij makkelijk kan blussen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes. Reageren
Mesut Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Deze kan wel dicht , ik heb hem gehaald Tnx iedereen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.