Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV niet op GamesCon in Leipzig + Wat nu 4

Gister was er op diverse websites te lezen dat Rockstar Games met Grand Theft Auto IV op de Games Convention in Leipzig staat. Deze conclusie werd getrokken uit opbouw foto's van de beurs. Ook werd door diverse websites de conclusie getrokken dat je als bezoeker GTAIV kon zien/spelen en dat de pers met nieuwe reviews komt.

Behalve deze display is niets van GTA4 te zien!

Take Two Interactive kon ons echter bevestigen dat Grand Theft Auto IV niet voor de bezoekers en pers op de beurs in Leipzig is te zien. GTA4 is niet te zien omdat Rockstar Games na het uitstellen van GTA4 ook de marketing campagne heeft veranderd. Helemaal naar Leipzig reizen heeft dus geen zin als je GTA4 wilt zien. Rockstar Games staat wel met Midnight Club LA en Rockstar Games Presents Table Tennis voor de Wii op de beurs.

Een foto zegt dus meer dan duizend woorden, maar je moet dus wel opletten met het trekken van conclusies die helemaal niet waar zijn. Het ziet er dus naar uit dat er dus voorlopig geen nieuwe informatie over Grand Theft Auto IV komt.

De volgende "Wat nu?" ontbrak nog in het artikel van eergister. Met "Wat Nu?" laten wij zien wat je als GTA Fan kan doen in de tijd dat je op Grand Theft Auto IV moet wachten.

Wat nu 4: MTA:SA Race Mod spelen

mtaracescreen.jpgGTAGames.nl heeft besloten om de MTA:SA Race mod server weer uit het stof te halen. Met MTA:SA Race mod kun je Grand Theft Auto: San Andreas multiplayer tegen elkaar racen in zelf gemaakte maps. Deze server blijft draaien tot MTA:SA Deathmatch uit komt. Op deze manier proberen we het wachten op MTA:SA DM en GTA4 wat plezieriger te maken.

Alle moderators+ zijn op de GTAgames.nl MTA Server beheerder dus er zijn veel admins en spelers aanwezig!

de GTAGames.nl MTA server is te bereiken via mtaserver.gtagames.nl op poort 22003

Meer informatie over de GTAGames.nl MTA Server kun je vinden in dit topic.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Komt er zodra MTA:DM uit is een DM GTAGames server? Dat hoop ik echt! Helaas zit ik tot oktober met een brakke PC waarop ik alleen maar met lag kan spelen. :(

Boris H.

De huidige Race Mod server blijft draaien tot dat MTA SA Deathmatch uit komt. Dan mag je er natuurlijk ook wel van uit gaan dat we als MTA SA DM uit is minimaal met 1 MTA SA Deathmatch server door gaan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Best jammer dat IV weer eens uitgestelt is.. Maar ik vind het super dat de MTA server van GTAGames weer van de partij is :dans: . Er staat al een groot beschikbaar aantal maps op de server, maar binnenkort komen er nog meer . Ik ben admin sinds 3 dagen, en heb dus al veel op de server gezeten. Ik moet zeggen dat hij steeds voller en voller loopt, wat erg goed is. Deze avond was het top aantal zo'n 10 spelers, terwijl dat 2 dagen geleden amper 5 was. Hij begint dus erg goed te lopen . Tevens kan ik niet wachten tot DM :7 .

@Trekeend: Lol, ik was bezig met admin zaken hoor *kuchexcuuskuch* :7 .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Best jammer dat IV weer eens uitgestelt is.. Maar ik vind het super dat de MTA server van GTAGames weer van de partij is :dans: . Er staat al een groot beschikbaar aantal maps op de server, maar binnenkort komen er nog meer . Ik ben admin sinds 3 dagen, en heb dus al veel op de server gezeten. Ik moet zeggen dat hij steeds voller en voller loopt, wat erg goed is. Deze avond was het top aantal zo'n 10 spelers, terwijl dat 2 dagen geleden amper 5 was. Hij begint dus erg goed te lopen . Tevens kan ik niet wachten tot DM :7 .

Vriendelijke groeten,

Ik snap niet wat jullie moeilijk doen om te wachten op MTA:SA Deathmatch er is al zo'n versie uit maar die heet San Andreas Multiplayer Check het maar op www.sa-mp.com

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Vriendelijke groeten,

Ik snap niet wat jullie moeilijk doen om te wachten op MTA:SA Deathmatch er is al zo'n versie uit maar die heet San Andreas Multiplayer Check het maar op www.sa-mp.com

MTA:DM wordt waarschijnlijk gewoon veel vetter. :)

Meer scripting functies, dus meer verschillende gamemodes, als het goed is betere connectie (minder lag etc)...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap Joriz zijn keuze best wel. MTA heeft een leuke Map Editor, waarmee je snel maps kunt maken. SA:MP is buggy (en laggy) , er zitten nog veel fouten in (het crashed namelijk erg makkelijk, wat MTA niet zo heeft) . MTA is in qualiteit momenteel beter, jammer dat er aleen nog maar race uit is. Trouwens speel ik liever op een server dat wat minder mogelijkheden heeft, maar niet laggy en buggy is, dan op een server die dat wel heeft.. Daarbij heb je nog dat de GUI (graphical user interface) er beter uit ziet in MTA dan in SA:MP.

Vriendelijke groeten,

Edit: Mania was me voor :7 .

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke comment onder die foto..behalve dat scherm is er niks van gta 4 op die conventie te zien. Niet echt waar, kijk maar is naar deze foto van de games conventie in Leipzig:

88739799ss6.jpg

en deze, niet zo duidelijk maar toch:

newpic.jpg

dus wie weet wel wat extratjes die ze daar laten zien waar we weer nieuwe info van kunnen krijgen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...