Jump to content

Cheat Device 5.3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb Cheat Device 5.3 en ik heb een paar vraagjes erover:

1. Via een YouTube tutorial ben ik erachter gekomen dat je bij flash games alle getallen moet vermenigvuldigen met 8 om de juiste waarde te krijgen. Waarom is dit? En zijn er nog meer soorten spellen waarbij zoiets moet?

2. Hoe zit het eigenlijk met de legaliteit van het programma?

3. Maak het iets uit als je een proces opent via de process list (bijvoorbeeld iexplorer.exe) of via de Window List (bijvoorbeeld een online singleplayer simpel spelletje zonder highscores waar dus niemand last van heeft) als dit in feite over dezelfde toepassing gaat?

4. Hoe zit het precies met dat detecten en omzeilen in online multiplayer games? Puur de theorie dan. Ik gebruik het programma tot nu toe alleen in toepassingen waarvan ik weet dat niemand er last van heeft. Ik weet alleen niet hoe het zit met het antwoord op vraag 2, dus ik wacht even met multiplayer games. (Mn vrienden dik inmaken 8) )

Mocht het gebruiken van het programma online illegaal zijn waardoor vraag 2 en 4 niet besproken mogen worden, kan men dan in ieder geval vraag 1 en 3 eerst beantwoorden en dus niet direct een slotje?

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Ik heb Cheat Device 5.3 en ik heb een paar vraagjes erover:

1. Via een YouTube tutorial ben ik erachter gekomen dat je bij flash games alle getallen moet vermenigvuldigen met 8 om de juiste waarde te krijgen. Waarom is dit? En zijn er nog meer soorten spellen waarbij zoiets moet?

2. Hoe zit het eigenlijk met de legaliteit van het programma?

3. Maak het iets uit als je een proces opent via de process list (bijvoorbeeld iexplorer.exe) of via de Window List (bijvoorbeeld een online singleplayer simpel spelletje zonder highscores waar dus niemand last van heeft) als dit in feite over dezelfde toepassing gaat?

4. Hoe zit het precies met dat detecten en omzeilen in online multiplayer games? Puur de theorie dan. Ik gebruik het programma tot nu toe alleen in toepassingen waarvan ik weet dat niemand er last van heeft. Ik weet alleen niet hoe het zit met het antwoord op vraag 2, dus ik wacht even met multiplayer games. (Mn vrienden dik inmaken 8) )

Mocht het gebruiken van het programma online illegaal zijn waardoor vraag 2 en 4 niet besproken mogen worden, kan men dan in ieder geval vraag 1 en 3 eerst beantwoorden en dus niet direct een slotje?

Ik gebruik het programma niet, heb er wel een van gehoord voor de PSP. Maar cheaten opzichzelf is niet illigaal. Dit eigelijk ook niet het is gewoon een soort Trainer maar dan moet je zelf alles doen. Dus volgens mij is het programma ook niet illigaal. Maar online cheaten is wel flauw, en op bijna alle servers voor alle games wordt je dan verbannen. Zo mag in in Singleplayer ook gebrust s0beit gebruiken als je dat wilt moet je zelf weten :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja online is flauw en bij de meeste games ook illegaal. Maar als je het puur tegen je vrienden doet vind ik het meer grappig-flauw in plaats van zielig-flauw als je begrjipt wat ik bedoel.

Anyway, nog iemand die het antwoord op vraag 1 en 3 weet?

Edit: Hey, ik had mijn topic toch in het Software forum gezet? Hij staat nu ineens in het Consoles & Beurzen forum?!

Ik weet niet of ie door iemand verplaatst ofzo, maar zou ie weer terug kunnen??

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Hey, ik had mijn topic toch in het Software forum gezet? Hij staat nu ineens in het Consoles & Beurzen forum?!

Ik weet niet of ie door iemand verplaatst ofzo, maar zou ie weer terug kunnen??

Je topic hoort in het Consoles & Beurzen Forum, daarom heeft een Moderator van Software hem waarschijnlijk verplaatst. Verder is Cheat Device naar mijn weten illegaal, dus gaat het topic op slot. :slotje:

Niet eens? PB! ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...