Venzio Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 maar op het samp forum ik wil graag een PEN 1 gamemode downloade maar Wat Is LS derde of tweede of eerste eiland en ook graag de rest ik ben der niet zo goed mee maar heb je mischein nog leuke idee en zou je graag admin wille worde ty ty ty als je me kan helpe Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Op dezep site kan je veel scripts vinde Reageren
Sandra Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Eerst: Los Santos, San Fiero en Las Venturas zijn geen eilanden maar steden (ze liggen gewoon aan elkaar vast hoor) LS staat voor Los Santos Los Santos is de 1e stad van San Andreas San Fiero (SF) is de 2e stad Las Venturas (LV) is de 3e stad. Daarnaast zijn er nog een stuk of 10 kleine dorpjes Als je nog geen script-ervaring hebt, raad ik je aan >>deze<< tutorials te volgen Succes ermee Reageren
Venzio Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Op dezep site kan je veel scripts vinde dat is de link van het sa-mp forum als je goed heb gekeken staat er bij mijn eerste post dat ik de PEN1 van het samp forum wil daar kijk ik vaak dus als je goed ophatgelet hat je niet hoeve post Reageren
Venzio Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Eerst: Los Santos, San Fiero en Las Venturas zijn geen eilanden maar steden (ze liggen gewoon aan elkaar vast hoor) LS staat voor Los Santos Los Santos is de 1e stad van San Andreas San Fiero (SF) is de 2e stad Las Venturas (LV) is de 3e stad. Daarnaast zijn er nog een stuk of 10 kleine dorpjes Als je nog geen script-ervaring hebt, raad ik je aan >>deze<< tutorials te volgen Succes ermee ty ty ty ty Respect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.